رئیس جمهور در سفر یک‌روزه به آبادان: حادثه آبادان عبرتی برای سوء‌استفاده‌کنندگان شود/ نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود حادثه آبادان عبرتی برای

آیت الله ابراهیم رئیسی گفت: این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود

سوء‌استفاده‌کنندگان شود/ نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود

به گزارش  نارخبر؛ به نقل از رهیاب، رییس جمهور صبح امروز بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. 

در این بازدید رییس جمهور بلافاصله در منطقه حادثه متروپل حاضر شد و ضمن عرض خداقوت به امدادگران و نیروهای مردمی حاضر، از منطقه بازدید کرد.

آیت الله رئیسی به منطور تسلیت به مردم آبادان همچنین بررسی روند آوار برداری و تاکید بر رسیدگی به وضعیت کسبه و مردم وارد این شهرستان شده است.

وی در این بازدید با تعدادی از کسبه حاضر محل گفت‌وگو کرد و تعدادی از مردم نیز در این دیدار از مشکلاتشان گفتند. 

نماینده ولی فقیه و فرمانده ولیعصر خوزستان، استاندار و فرماندار آبادان رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

وی در دیدار با خانواده جلیلیان که چهار عضو خانواده خود را در حادثه متروپل از دست دادند، به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار داشت: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهم با نظارت دقیق ساختمان‌های ناایمن و بررسی شرایط آن‌ها نگذارند اگر ساختمانی ناایمن است مردم در آن ساکن شوند، بلکه ساختمان بی درنگ تخلیه شوند و نگذارند مردم در آن ساکن شوند تا در صورت امکان بتوان آن‌ها را مقاوم سازی کرد.

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد. 

آیت‌الله رییسی با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: به آبادان سفر کرده‌ام تا با رسیدگی به این موضوع نگذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود و درس عبرتی برای دیگران باشد.

 رسیدگی به این موضوع نگذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌ حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء استفاده کنندگان.

رییس جمهور در ادامه به دیدار خانواده صالحیان پور در مینوشهر رفت که سه نفر از اعضای خانواده از جمله دو دختر خود را در حادثه متروپل از دست دادند. 

ملیکا و میترا صالحیان پور و فاطمه خلفی از اهالی مینوشهر در حادثه متروپل جان خود را از دست دادند. 

آیت الله رئیسی در دیدار خانواده صالحیان‌پور در مینوشهر درگذشت سه تن از اعضای این خانواده در حادثه متروپل را تسلیت گفت و قول داد در سریعتر زمان به این حادثه رسیدگی و با مسببان قطعا برخورد خواهد شد.

رئیسی: نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود

رئیسی در شورای اداری آبادان گفت: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد.

وی افزود: مردم به حق انتظار دارند به روابط ناسالم و فسادهای صورت گرفته منجر به حادثه متروپل هم به موازات اقدامات فنی و میدانی، با سرعت رسیدگی شود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *