دو زمین چمن مصنوعی در مدارس ساوه ساخته می‌شود

رئیس آموزش و پرورش ساوه گفت: دو زمین چمن مصنوعی در طرح کشوری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌صورت مشارکتی بین دولت و خیرین ایجاد خواهد شد.

به گزارش نارخبر به نقل از خبرگزاری فارس ، ابراهیم فراشیانی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ساخت دو زمین چمن مصنوعی در مدارس ساوه اظهار کرد: این دو زمین چمن مصنوعی در طرح کشوری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌صورت مشارکتی بین دولت و خیرین ایجاد خواهد شد.

وی افزود: هرکدام از این دو چمن مصنوعی در مساحتی حدود ۵۰۰ متر مربع ساخته خواهند شد که اولویت برای ایجاد این زمین‌ها در مدارس حاشیه شهر در نظر گرفته شد.

رییس آموزش و پرورش ساوه با بیان اینکه این دو زمین در مدارس حاشیه شهر واقع در منطقه سرداران و عبدل آباد ساوه ساخته خواهد شد عنوان کرد: سالن ورزشی هنرستان شهدای هنرجو در منطقه حاج بلوک ساوه نیز در راستای این طرح مورد بازسازی و ترمیم قرار خواهد گرفت که پیش‌بینی شده مجموعا ۲ میلیارد تومان برای این سه پروژه اعتبار صرف شود.

فراشیانی با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار توسط دولت و بخشی نیز با مساعدت خیرین تامین خواهد شد ادامه داد: تلاش می‌شود فرایند ساخت و اتمام این سه طرح تا پایان مهرماه به سرانجام برسد تا در سال تحصیلی جدید قابل بهره‌برداری باشد.

به گفته ابراهیم فراشیانی طرح شهید سلیمانی در راستای گسترش فضاهای آموزشی و ورزشی دانش‌آموزان در سراسر کشور اجرایی شده است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *