حوادث رانندگی در ساوه ۱۶ مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه از مصدومیت ۱۶ تن و جان باختن یک نفر بر اثر تصادف در محورهای مواصلاتی این شهرستان و در مدت شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش نرخبربه نقل از ایرنا «بهرام صیدی»اظهار کرد: حدود ساعت ۹ امروز واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از برخورد ۲ خودرو در محور قدیم ساوه-همدان، سه راهی سد ساوه دریافت کرد.

وی بیان کرد: بلافاصله‌ تیم‌های عملیاتی اورژانس شهری شماره پنج و یک ساوه جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند، این حادثه ترافیکی سه مصدوم داشت که بلافاصله‌ اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی را دریافت کردند و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند. 

صیدی افزود: متاسفانه به علت شدت جراحات وارده علی رغم تلاش تیم های  عملیاتی و درمانی یکی از مصدومان این حادثه فوت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: ساعت ۲۲ دیروز به دنبال امدادخواهی از واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه تیم های عملیاتی اورژانس امانیه، خشکرود و دوزج به یک مورد حادثه ترافیکی برخورد ۲ خودرو سواری در جاده روستایی ویدر در شهرستان زرندیه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه ترافیکی هشت تن مصدوم شده بودند که توسط تیم های عملیاتی اورژانس اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را دریافت کردند و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه تصریح کرد: در حادثه سوم واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس این مرکز گزارشی از برخورد ۲ دستگاه سواری در آزادراه ساوه-تهران، دریافت کرد.

صیدی افزود: بلافاصله‌ ۲ تیم عملیاتی اورژانس مامونیه و پرندک جهت امدادرسانی ۶ مصدوم این حادثه به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: پنج مصدوم بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند و یک مصدوم دیگر این حادثه نیز در محل حادثه درمان و مرخص شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *