ایستگاه خوشنویسی در ساوه برگزار شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب ایستگاه خوشنویسی در شهرستان ساوه برگزار شد.

به گزارش نارحبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی فر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری ایستگاه خوشنویسی خبرداد و بیان داشت: این ایستگاه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در راهپیمایی اجتماع خانوادگی مدافعان حریم حیا و خانواده در روز سه شنبه مورخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در محل پیاده راه برگزار شد.
رئیس اداره ارشاد ساوه در حاشیه برگزاری این همایش ابراز داشت: یکی از نیازهای حقیقی در زمینه‌های تربیتی، دینی، اخلاقی و فرهنگی، مسئله حجاب است. هرچه الگوهای حجاب مراتب برتر و بالاتری داشته باشند، تأثیر بیشتری بر معنویّت و دینداری فرد و جامعه خواهد گذاشت.
 وی گفت: هرچه حجاب فردی و اجتماعی، متعالی باشد، تقدّس و حرمت اخلاقی و رشد و تعالی جامعه اسلامی بیشتر خواهد بود.
محمودی فر تأکید کرد: حجاب آثار تربیتی در زمینه های فردی و اجتماعی دارد که مهم‌ترین آثار حجاب در بُعد فردی، شخصیّت،سلامت جسمانی، استحکام خانواده،آرامش و امنیّت و در بُعد اجتماعی، مسئولیّت اجتماعی،آزادی زن،نورانیت، حرمت و سلامت اخلاقی در رشد و تعالی جامعه اسلامی، حفظ نیروی کار و حفظ استقلال فرهنگی کشورخواهد شد.

وی افزود: در این ایستگاه تعدادی از اساتید خوشنویسی مطالبی با موضوع عفاف و حجاب و دهه ولایت و عید غدیر،کتابت و به مردم اهداء نمودن

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *