جزییات برپایی میز خدمت دستگاه‌های مختلف در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی

در آستانه سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی، میز خدمت دستگاه‌های مختلف در نقاط مختلف استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا بر پا می‌شود

به گزارش دیار آفتاب؛ سید ابراهیم رئیسی در جریان بیست و نهمین سفر استانی صبح روز جمعه سی و یکم تیرماه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استان وارد اراک می شود.

پیش از سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه، نمایندگان تام‌الاختیار وزرای دولت سیزدهم در استان مرکزی حضور پیدا می‌کنند و از ساعت ۸ تا ۱۸ روز پنج‌شنبه و جمعه در مراکز اعلام‌شده، پاسخگوی مطالبات مردم استان خواهند بود.

هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات است و حضور مسئولان در میز خدمت، فرصتی است که مردم بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.

برپایی میزهای خدمت در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان موجب شده تا مردم استان راه ارتباطی مناسبی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های خود با مسئولان ارشد کشور داشته باشند که به‌طورقطع در کیفیت سفر رئیس‌جمهور به استان تأثیرگذار است.

با توجه به اهمیت برپایی میز خدمت، دیار آفتاب به بررسی برخی از این میزهای خدمت در استان مرکزی پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی کارگران اراک با حضور ادارات کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، بهزیستی ، فنی و حرفه‌ای، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بازنشستگی و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان استان تشکیل می‌شود.

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مدیران کل ستادی

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مدیران کل ستادی در  سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی برگزار می‌شود.

برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در مجموعه ورزشی شهرداری اراک دایر می‌شود.

میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی

در آستانه بیست‌ و نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور، میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های حوزه وزارت نیرو در استان مرکزی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در استان مرکزی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیرماه آغاز به کار می‌کند.

در ارتباط با تقاضاهای مرتبط با صنعت آب و برق نیازی به مراجعه حضوری نیست و مردم می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ و یا مراجعه به وب‌سایت همین سامانه نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام نموده و آن را پیگیری کنند.

شایان‌ذکر است میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو که متشکل از ۶میز خدمت با حضور شرکت‌های توزیع برق،برق باختر،آب و فاضلاب ،آب منطقه‌ای و نیروگاه در جریان بیست‌ونهمین سفر استانی رئیس‌جمهور، در روزهای ۳۰و ۳۱ تیرماه آماده پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در استان مرکزی است.

محل استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو ،سالن ورزشی دانشگاه اراک ، واقع در شهرک مصطفی خمینی ، بلوار قدس کوی گلستان

برپایی میز ارتباطات مردمی جهت پاسخگویی به مشکلات فعالان اقتصادی

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی جهت پاسخگویی به مشکلات مردم، فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در حوزه‌های مالیاتی، گمرک، بیمه‌ها، بانک‌ها، اموال تملیکی، سهام عدالت با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر اقتصاد و دارایی در ساختمان اداره اقتصاد و دارایی دایر می‌شود.

میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان

حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان(سینا کلهر معاون توسعه ورزش همگانی و روستایی همچنین عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع) در روز پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸عصر

میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی

‌در راستای سفر رئیس جمهور به استان مرکزی با حضور نمایندگان وزارت جهادکشاورزی میز ارتباطات مردمی روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیرماه-ساعت ۸ صبح تا ۱۸  برپا می شود.

برگزاری میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث‌فرهنگی در استان مرکزی

میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، ۳۰ و ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

تمامی هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی به نشانی اراک، خیابان هپکو، شهرک شهید بهشتی میدان صنایع‌دستی ساختمان شماره یک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود به محل مذکور مراجعه و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت ۸ تا ۱۸ روز پنج شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱ پاسخ‌گوی مردم خواهد بود.

میز ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت

‌در راستای سفر رئیس جمهور به استان مرکزی با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت میز ارتباطات مردمی روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیرماه-ساعت ۸ صبح تا ۱۸  با حضور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان های کوچک و شهرک های صنعتی ایران و مدیر کل دفتر بازرسی برپا می شود.

میز ارتباطات مردمی آماده پاسخگویی به شهروندان و مراجعان در امور مرتبط با فراجا

باتوجه به حضور ریاست جمهوری در استان مرکزی، نماینده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۸صبح الی ۱۸ عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۳۰ و ۳۱ تیر ماه  در اراک مستقر بوده و آماده پاسخگویی به شهروندان و مراجعان در امور مرتبط با فراجا است.

 نماینده فراجا در این ۲ روز در نشانی  اراک، شهرک بعثت فاز ۲،خیابان رشادت جنب ورزشگاه شهید رسولی، مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی مستقر خواهد بود.

استقرار میز ارتباطات مردمی محیط زیست در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی

 مسعود عالیخانی سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیر ماه در میز خدمت این سازمان تقاضا‌ها و شکایات زیست محیطی اقشار مختلف مردم در حوزه محیط زیست استان مرکزی را بررسی می‌کند.

 مردم در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۱۳۰۷۰۳ -۳۳۱۳۸۷۴۷ – ۳۳۱۳۴۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *