راه‌اندازی ۲۹ میز خدمت در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی+عکس و فیلم

میزهای خدمت ۲۹ دستگاه اجرایی در آستانه سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی در ادارات کل این استان برپاشده و آماده خدمات‌دهی به مردم و وصول دغدغه‌ها و مشکلات آن‌هاست.

به گزارش نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ سید ابراهیم رئیسی در جریان بیست و نهمین سفر استانی صبح روز جمعه سی و یکم تیرماه با استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استان وارد اراک می‌شود.

پیش از سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه، نمایندگان تام‌الاختیار وزرای دولت سیزدهم در استان مرکزی حضور پیدا می‌کنند و از ساعت ۸ تا ۱۸ روز پنج‌شنبه و جمعه در مراکز اعلام‌شده، پاسخگوی مطالبات مردم استان خواهند بود.

مخلص الائمه استاندار مرکزی با اشاره به حضور برخی از وزرا در شهرستان‌های مختلف استان، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در این سفر ارتباط مردم با دولت است تا بتوانند درخواست‌های خود را مطرح کنند، در سطح اول نمایندگان ویژه رئیس‌جمهوری در شهرستان‌ها حاضر می شوند، سامانه ارتباط مردم با دولت در قالب سامانه سامد نیز راه دیگر ارتباط مردم با دولتمردان است که در این راستا حدود هزار نفر آموزش دیده اند و مردم می توانند با تماس با شماره ۱۱۱ درخواست های خود بیان کنند، همچنین ۲۹ میز خدمت نیز فعال خواهد بود که می توانند درخواست های مردم را دریافت کنند.

با توجه به اهمیت برپایی میز خدمت، دیار آفتاب به بررسی برخی از این میزهای خدمت در استان مرکزی پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

فیلم/برپایی میز خدمت حوزه سلامت با حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت

در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به استان مرکزی میز ارتباطات مردمی، با حضور “عباس شیراوژن ” نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مردم شریف استان مرکزی در حوزه سلامت بر پا شد.

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/Jp8XY/vt/frame

در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی صورت گرفت؛

آغاز به کار میز ارتباطات مردمی سازمان جهادکشاورزی

با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزارت جهاد کشاورزی، ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان و با حضور نمایندگان دستگاه های تابعه آغار به کار کرد.

به گزارش دیار آفتاب؛با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزارت جهاد کشاورزی، ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان و با حضور نمایندگان دستگاه های تابعه آغار به کار کرد.

در ارتباط با تقاضاهای مرتبط با بخش کشاورزی متقاضیان می‌توانند هم با مراجعه حضوری و یا از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ و مراجعه به وب سایت همین سامانه نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام نموده و آن را پیگیری کنند.

گفتنی است ،محل استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی، در سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی، واقع در اراک خیابان جهاد سازندگی(هپکو) می‌باشد .

  برپایی میز ارتباطات مردمی جهت پاسخگویی به مشکلات فعالان اقتصادی

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی جهت پاسخگویی به مشکلات مردم، فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در حوزه‌های مالیاتی، گمرک، بیمه‌ها، بانک‌ها، اموال تملیکی، سهام عدالت با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر اقتصاد و دارایی در ساختمان اداره اقتصاد و دارایی دایر شده است. 

این میز امروز و فردا از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگویی مشکلات تولیدات کنندگان خواهد بود.

     

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مرکزی میز خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با حضور امیر نیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

در ساعات اولین روز میز خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر با حضور در این اداره کل درخواست ها و مشکلات خود را با نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشتند.

علاوه بر اطلاع رسانی در سطح استان تمام تمهیدات لازم برای راه اندازی میز خدمت و ارائه خدمات به مراجعین مهیا شده است.

 شایان ذکر است میز خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز سی و سی و یکم تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ آماده خدمت به مخاطبین و مراجعین خواهد بود

   

آغاز به کار میز خدمت در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

مصطفی مرزبان گفت: با حضور نماینده تام‌الاختیار وزارتخانه کشور در استان مرکزی، ستاد ارتباطات مردمی این وزارتخانه همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان و با حضور نماینده دستگاه‌های تابعه آغار به کار کرد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: میز خدمت ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تشکیل شده است و از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ و به مدت ۱۰ ساعت در روزهای پنجشنبه ۳۰ تیر ماه و جمعه ۳۱ تیر ماه فعالیت خود را ادامه خواهد داد.»

وی ادامه داد: «مردم استان  با مراجعه به میز خدمت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مستقر در ساختمان شماره یک اداره کل استان به آدرس شهرک شهید بهشتی فاز یک مراجعه کنند و سوالات و مشکلات خود را در این حوزه به کارشناسان مربوطه برای ثبت در سامانه ارایه نمایند و با دریافت کد رهگیری که بعد از ثبت درخواست دریافت می کنند از روند انجام کار خود مطلع شوند.»

 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *