دو حادثه ترافیکی ساوه ۱۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه از امدادرسانی ۶ تیم عملیاتی و امدادی به مصدومان دو حادثه ترافیکی ساوه و زرندیه خبر داد.

به گزارش نارخبر«بهرام صیدی» روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار کرد: پیش ازظهر امروز چهارم مردادماه، دو مورد حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه و زرندیه رخ داد که در مجموع این حوادث ۱۷ تن مصدوم شدند که ۱۶ تن از آنها جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند. 

وی بیان کرد: حادثه نخست که برخورد دو خودروی سواری بود در ساعت ۱۰:۰۶ در شهرستان زرندیه محور اخترآباد، ۱۵ کیلومتری شهر زاویه روی داد که جهت امدادرسانی تیم های عملیاتی اورژانس زاویه، مامونیه، پرندک و خشکرود به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه ادامه داد: در این حادثه ۱۱ تن مصدوم شدند که ۱۰ تن از مصدومان بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل شده و یک تن دیگر نیز با درمان سرپایی در محله حادثه مرخص شد.

صیدی تصریح کرد: حادثه دوم که واژگونی یک خودرو سواری بود که ساعت ۱۱:۵۰ در محور قدیم ساوه – همدان نزدیک روستای زمان آباد رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم بجا گذاشت که تیم عملیاتی اورژانس نوبران و تیم امدادی هلال‌ احمر قیطانیه امدادرسانی به مصدومان این حادثه را انجام دادند و همگی این مصدومان جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *