نمایش خیابانی بازگشت با موضوع پیشگیری از خشونت

نمایش خیابانی بازگشت با موضوع پیشگیری از خشونت
نمایش خیابانی بازگشت با موضوع پیشگیری از خشونت به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ساوه برگزار شد.


به گزارش نارخبر، حسین محمودی فر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از اجرای نمایش خیابانی بازگشت با موضوع پیشگیری از خشونت  خبرداد و بیان داشت:این نمایش با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط گروه نمایش موج نو در روز یکشنبه مورخ ۲/۵/۴۰۱ در محل مجتمع فرهنگی تفریحی دریاچه ساوه اجرا گردید.
رئیس اداره ارشاد در حاشیه برگزاری این نمایش ابراز داشت: خشم یک هیجان اصلی درونی است که براثر ناکامی درون افراد به وجود می آید و نمود بیرونی آن خشونت است و می تواند به صورت فعال و منفعل بروز یابد و گاهی نا آگاهی رخ دهد.
وی افزود: خشونت در افراد ریشه در گذشته آن ها و نوع تربیت خانوادگی دارد.خشونتی که تبدیل به عادت شده است مخرب بوده و بر روابط،عملکرد،شغل،جسم و روان تأثیر می گذارد.
   محمودی فر تأکید کرد: سبک های زیادی در پیشگیری از خشونت وجود دارد از قبیل سبک مستبدانه، طرد کننده،سهل گیرانه و مقتدرانه که سبک مقتدرانه بهترین نوع تربیت فرزندان است، چرا که در این سبک والدین دلیل هرقانون و توبیخی را برای کودک خود توضیح می دهند.
   و محبت خود را از کودک دریغ نکرده و درعین حال زمانی که کودک خطا کند با او مقتدرانه صحبت می کنند و در برخی تصمیمات او را شریک می دانند.
عوامل اجرایی این نمایش:
نویسنده: میثم سرآبادانی
سرپرست و کارگردان: حجت رحیمی
بازیگران:
حجت رحیمی
کمال امین
علی اصغر فرج
 موسیقی:
 علی اصغرفرج
امیرحسین موسوی
ضمناً این نمایش در مکان های تفریحی اجرا می شود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *