بهره‌مندی از رهنمودهای خانواده شهدا موجب پیشرفت در کارهاست

رئیس بنیاد ساوه گفت: بهره‌مندی از رهنمودهای خانواده شهدا و دعای خیر مادران شهدا موجب پیشرفت در کارها و حرکت سریع در خدمتگزاری به‌نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش نارخبر، به نقل از ایثار واحد استان مرکزی کریم رسولی در محفل نورانی دیدار با مادر شهید «حسین غلامی» از شهدای کارمند فرمانداری صبح روز پنجشنبه سوم شهریورماه به افتخارآفرینی شهیدان و ایثارگران اشاره و تصریح کرد: رمز پیروزی این بزرگواران درنبرد با دشمنان اخلاص در عمل و جهاد درراه خدا بود.
رسولی با ابراز خرسندی از توفیق حضوری که دربیت منور شهدا نصیبشان شده افزود: باید تاریخ دفاع مقدس را در هاله‌ای از طلا محصور کرد و همچنین از دست‌اندرکاران ترویج فرهنگ ایثاروشهادت خواست که شورآفرینی ایثارگران را در تمام طول سال به تصویر بکشند تا خاطرات طلایی و خوش آن دوران همچون گنجینه‌ای نفیس در اذعان تداعی شود و خاطرات شهدا و رزمندگان برای نسل جدید مأنوس گردد زیرا شهدا هشت سال قاطعانه در مقابل تمام دنیای استکبار ایستادند و امروز نیز در عرصه‎های مختلف به موفقیت‎های غرورآفرین دست‌یافته و خود را به جهانیان اثبات کردند.
رسولی بابیان اینکه باید همواره یاد و خاطره پیشکسوتان جهاد و شهادت را زنده نگهداریم افزود: رهنمودها و پیشنهاد‌های والدین معظم شهدا که یادگاران شهدا هستند همواره به‌عنوان چراغی، راهنمای ما در مسیر خدمت به این عزیزان است.
این مقام مسئول گفت: باارزش‌ترین مایملک در نزد انسان جان او است و شهیدان برای انجام خدمتی که همانا حفظ کیان کشور و اسلام باشد از جان خود گذشتند و از نزدیک‌ترین کسان و مال خویش نیز گذشتند و حال وظیفه ماست که پای دردودل عزیزان شهدا بنشینیم و گره از کارشان بگشاییم و همچنین بر خود ببالیم که خداوند توفیق داده در جمع این یادگاران حاضر شویم.
 شهید حسین غلامی: اعزامی از بسیج سال ۶۱ در عملیات رمضان منطقه پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *