پیکان – آلومینیوم/ جدال نفس‌گیر برای کسب پیروزی امروز ۱۴ مهر

در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های پیکان و آلومینیوم روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش  نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال  با انجام دو مسابقه امروز( پنجشنبه) آغاز می‌شود و مابقی دیدار‌ها هم روز جمعه پیگیری خواهند شد.

در یکی از این دیدارها دو تیم پیکان تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ امروز پنج‌شنبه ۱۴ مهرماه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند.

تیم آلومینیوم اراک که هفته گذشته بعد از ۴ هفته توانست برابر تیم ملوان در هفته هفتم به برتری برسد و به رتبه دهم صعود کند با انگیزه فراوانی به مصاف تیم پیکان می رود. 

شاگردان رحمتی قصد دارند با کسب امتیاز در خارج از خانه روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما کار سختی برابر تیم جوان و با انگیزه پیکان دارند. 

در آن سوی میدان تیم پیکان با ۲ باخت متوالی و با ۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم قصد دارد از میزبانی خود در بازی  با تیم آلومینیوم نهایت استفاده را ببرد و با برتری برابر حریفش نوار باخت‌های خود را قطع کند. 

شایان ذکر است بازی ۲ تیم در ۲ فصل گذشته هیچ وقت برنده نداشته و هر ۴ مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

این مسابقه را «حسین زمانی» با دو کمک خود «احد سلطانی» و «مرتضی یوسف شهریاری» سوت خواهد زد همچنین «ایمان شاه ولی» داور چهارم و «محسن قهرمانی» ناظر داوری این دیدار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *