آمریکائی ها نسبت به ملت ایران دچار آلزایمر شده اند/با لشکر جعل و تحریف مواجه هستیم"> آمریکائی ها نسبت به ملت ایران دچار آلزایمر شده اند/با لشکر جعل و تحریف مواجه هستیم

سلیمی گفت: آمریکائی ها بدانید که ۴۳ سال است از ملت ایران سیلی می خورید و باز هم سیلی خواهید خورد و پیام مردم ایران برای رئیس جمهور آمریکا که نام خود را فراموش می کند و دچار یک نوع آلزایمر است که با هوا دست می دهد روشن بود و اینها باید بدانند در مورد ملت ایران دچار آلزایمر شده اند و باید تاریخ حماسه های ملت ایران در طول انقلاب اسلامی را برای خود بازخوانی کنند.

به گزارش نارخبر،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به حماسه ۱۳ آبان و پیامدهای آن اظهار داشت: آبان امسال یک روز استثنایی در تاریخ کشور رقم خورد و در روز جمعه که مدارس تعطیل بود و عده ای در سال های قبل می گفتند بچه های مدارس را به زور راهپیمایی آوردند، حماسه ماندگاری توسط نوجوانان و جوانان رقم خورد.

وی افزود: شکوه مراسم ۱۳ آبان امسال مثال زدنی بود و مردم سنگ تمام گذاشتند و با حضور معنا دارشان از یک سو به قلدران و قداره کشان بین المللی که در امورات داخلی ایران دخالت می کنند، پیام دادند و از یک سو به مزدوران داخلی و جیره خواران اسرائیلی پیام روشن دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

سلیمی بیان کرد: مردم در یوم الله ۱۳ آبان به صراحت اعلام کردند این مردم شکست ناپذیر هستند و زیر بار توطئه ها و راهبردهای شیطانی دشمنان نخواهند رفت و مردم در ۱۳ آبان گفتند که بر سر آرمان های خود ایستاده است و استکبار ستیزی ریشه در ذات ملت ایران دارد.

وی اضافه کرد: آمریکائی ها اگر به ۴ نفر اغتشاش گر دلبسته هستند باید حضور میلیونی مردم و جوانان در روز ۱۳ آبان را ببینند و مردم ایران صفشان از عده قلیل اغتشاش گران جدا است و البته بخشی از افرادی که به خیابان ها آمدند فریب جنگ رسانه ای دشمنان را خوردند که باید برای اینها کار فرهنگی و موثر در راستای اقناع سازی و پاسخ به شبهاتشان انجام شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: برخی از جوانانی که به خیابان ها آمدند تحت تأثیر هیجانات و دروغ پردازی دشمنان قرار گرفتند و نباید اجازه دهیم دشمنان جوانان را به راحتی فریب دهند اما مسئله ما با لیدرهای آنها که مواجب بگیر غربی ها هستند است و باید برخورد جدی با آنها صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در یوم الله ۱۳ آبان نشان از این دارد فریب ها و دروغ گویی های آمریکائی ها و جنگ رسانه ای آنها دیگر اثری ندارد،گفت:مردم زمانی که دروغ های دشمنان را می بینند با حضور باشکوه خود سیلی سختی به آنها خواهند داد.

سلیمی افزود: یک روز با لشکر جهل مواجه بودیم ولی امروز با لشکر جعل و تحریف مواجه هستیم و لذا باید مراقبت کرد که در جور چینی که توسط دشمنان طراحی شده بازی نکنیم و گرفتار طراحی شیطان نشویم و باید بیش از گذشته مراقب بود.

وی خطاب به آمریکائی ها بیان کرد: آمریکائی ها بدانید که ۴۳ سال است از ملت ایران سیلی می خورید و باز هم سیلی خواهید خورد و پیام مردم ایران برای رئیس جمهور آمریکا که نام خود را فراموش می کند و دچار یک نوع آلزایمر است که با هوا دست می دهد روشن بود و اینها باید بدانند در مورد ملت ایران دچار آلزایمر شده اند و باید تاریخ حماسه های ملت ایران در طول انقلاب اسلامی را برای خود بازخوانی کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: ملت ایران با انقلاب اسلامی سالهاست آزاد شده و اجازه نخواهد داد شما برای ایران مهره چینی کنید. آمریکائی ها بدانند اگر خیال کردند می توانند ملت ایران را با ابزارهای تحریم و دروغ از مسیر اصلی منحرف سازند کورخوانده اند.

وی ادامه داد: آمریکائی ها بدانند با فشار و اعمال تحریم های ناجوان مردانه ملت زیر بار نخواهند رفت  و دشمنان بدانند نمی توانند با زبان ترور و خشونت ملت را تسلیم کنند و مردم به خوبی می دانند تروریست ها زیر نظر آمریکائی ها، صهیونیستی ها و عربستان آموزش می بینند و در دنیا وحشی گری می کنند.

سلیمی خاطر نشان کرد: ملت ایران تصمیم گرفته خودکفا و مستقل باشد و برای تحقق ایران قوی گام بردارد و در ۱۳ آبان همه دیدیم مردم ایران همچون گذشته یکصدا و یکپارچه علیه تروریست ها به پا خواستند و پیام ملت ایران را همه دنیا باید بشنوند و البته بعد از راهپیمایی دیروز بود که رئیس جمهور آمریکا از اراجیفی که بیان کرده بود عقب نشینی کرد و حرف های خود را پس گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *