حاج علی‌اکبری: شهید سلیمانی استاد همگرایی در جامعه بود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شهید سلیمانی استاد همگرایی در جامعه بود که همه را به خود و ولی امر جذب می‌کرد لذا باید تلاش کنیم راه شهید سلیمانی را ادامه داده و جذب‌کننده افراد جامعه باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری پیش از ظهر امروز و در جریان سفر به ساوه و دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هدیه الهی است و کسانی که دارای منصب هستند باید از این امانت الهی در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه صداقت و امانت دو مقوله مهم برای مسئولان در تراز انقلاب است افزود: داشتن صداقت در گفتار و کلام و همچنین ادای امانت مسئولان که همان خدمت خالصانه به مردم است باعث افزایش رضایتمندی مردم و رضایت خدا خواهد شد و باعث تقویت اعتماد آحاد مختلف جامعه به حاکمیت می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بهتر ایام فاطمیه گفت و عنوان کرد: باید این ایام را قدر بدانیم و هم برای ولایت و هم شهادت حضرت برنامه‌های متنوعی را چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی تدارک ببینیم.

علی‌اکبری در ادامه با اشاره به شرایط فعلی جامعه بیان کرد: در این شرایط همه باید کار و تلاش را افزایش دهند، یک همگرایی و هم‌افزایی بین مسئولان در رده‌های مختلف شکل بگیرد تا برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن از همه فرصت‌ها به‌درستی بهره‌مند شویم.

وی تأکید کرد: شهید سلیمانی استاد همگرایی در جامعه بود که همه را به خود و ولی امر جذب می‌کرد لذا باید تلاش کنیم راه شهید سلیمانی را ادامه داده و جذب‌کننده افراد جامعه باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور انسجام ملی را یک موضوع مهم در این ایام دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید آرم‌ها و نشان‌ها را کنار بگذاریم و تحت رهبری مقام معظم رهبری به دنبال برجسته‌سازی بیشتر آرمان‌های نظام و انقلاب باشیم تا نگذاریم دشمن از خلأهای موجود برای پیاده‌سازی افکار خود در جامعه استفاده کند.

علی‌اکبری بیان کرد: شبکه‌ای کار کردن باعث به دست آمدن اهداف و دستاوردهای خوبی خواهد شد اما در مقابل واگرایی باعث بروز تبعات بد در جامعه و لایه‌های مختلف اجتماع می‌شود و به مرور آثار آن در جامعه رؤیت خواهد شد.

وی اضافه کرد: امام‌جمعه موقت تهران همچنین برنامه‌ریزی برای کودکان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های آتی کشور را مهم قلمداد کرد و با تأکید بر لزوم فعالیت بیشتر آموزش و پرورش گفت: باید برای این نسل برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی تدوین کنیم و اجازه ندهیم دشمن نوک پیکان خود را به سمت این قشر نشانه بگیرد کما اینکه در قضایای اخیر دیدیم دشمنان چطور اعتقادات و باورهای دینی این نسل را نشانه رفتند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با قدردانی از بصیرت خوب مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های اخیر نیز گفت: دلیل عصبانیت دشمنان از ملت ما رقم خوردن اتفاقات خوب در ایران است لذا تلاش آنها پس از شکست در توطئه‌های مختلف به سمت جنگ‌های ترکیبی و شناختی سوق پیدا کرده که در این مورد نیز شکست خواهند خورد.

وی همچنین با بیان اینکه ساوه از ظرفیت‌های خوبی در تبدیل تهدید به فرصت برخوردار است افزود: شهرهایی مثل ساوه می‌توانند با فراهم کردن شرایط مورد نیاز تهدیدها را به فرصت‌های خوب بدل کنند و مرکز امیدی برای تحقق اهداف انقلاب باشند.

گفتنی است در این نشست جمعی از مسئولان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل اخیر کشور پرداختند.

پایان پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *