سبک زندگی شهید سلیمانی الگوی کارهای مسئولین باشد"> سبک زندگی شهید سلیمانی الگوی کارهای مسئولین باشد

سبک زندگی شهید سلیمانی می‌تواند برای مسئولین الگوی عمل قرار بگیرد.

به گزارش نارخبر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه گفت: یکی از برنامه جریان نفاق و فتنه، جذب نیروهای اصیل و سرمایه گذاری برای شکار نخبگان و نیروهای مؤثر است. نیروهایی که دارای شعور اجتماعی هستند و نسبت به مسائل مختلف حساس هستند.

وی افزود: اگر دشمن بتواند با نفوذ در درون جبهه حریف نیروهای مؤثر و کارآمد را جذب کند به سهولت می‌تواند بر آنان پیروز شود و سخت‌ترین ضربه‌ها را با همین نیروها وارد سازد.

حجت الاسلام رحیمی راه نجات برون رفت از فتنه‌های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و نجات از رکود و بداخلاقی‌ها را نیز در گوش به فرمان ولایت بودن دانستند.

امام جمعه ساوه به سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده و اضافه کرد: سردار سلیمانی، فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم بود، اما نه تروریسم در حد داعش و النصره. او فرمانده مبارزه با تروریسم دولتی، آن هم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه بود.

وی افزود: سلیمانی فرماندهی بود که با تفکر راهبردی خود، بزرگترین شکست‌ها را به آمریکا در شش سال اخیر وارد کرده بود ایشان سردار امنیت و صلح بودند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: این سبک زندگی بسیار ارزشمند است و می‌تواند برای مسئولین الگوی عمل قرار بگیرد. اگر متولیان امر راه درست بروند، مردم هم همان طور جواب می‌دهند. سوگواری باورنکردنی مردم در مراسم شهید حاج قاسم سلیمانی نشانه انتخاب راه درست شهید سلیمانی بود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *