همایش بین‌المللی «شهید سلیمانی قهرمان جهانی مقاومت» برگزار خواهد شد

همایش بین‌المللی «شهید سلیمانی قهرمان جهانی مقاومت» ۱۴ دی‌ماه با حضور مقامات عالی کشور و شخصیت‌های بین‌المللی در سالن اجلاس سران و با سخنرانی قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش نارخبر به نقل از خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی با حضور حسین اکبری دبیر اجلاس و سفیر ایران در سوریه و همچنین ابراهیم متقی دبیر علمی اجلاس عصر امروز (شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱) برگزار شد.

حسین اکبری دبیر اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی در این نشست اظهار داشت: اولین همایش بین المللی تحت عنوان «شهید سلیمانی قهرمان جهانی مقاومت » در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه با حضور برخی شخصیت‌های جبهه مقاومت و شخصیت‌های کشوری برگزار خواهد شد

دبیر این همایش بیان کرد: روز اول این همایش در سالن اجلاس سران برگزار و قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: روز دوم همایش هم که بیشتر جنبه علمی دارد در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار و وزیر امور خارجه در این همایش به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

اکبری در ادامه گفت: عمدتا کشورهای مثل ترکیه لبنان عراق و برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی در این همایش حضور خواهند داشت.

دبیر اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی در پایان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۵ نشست در داخل و خارج از کشور برگزار شده و ۵ کارگروه برای این همایش در نظر گرفته شده است. به‌موازات این همایش نشست‌های علمی دیگری هم پیرامون شخصیت شهید سلیمانی برگزار خواهد شد. علاوه بر این مانند سال گذشته همایش‌هایی هم در سایر کشورها برای بزرگداشت مقام شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *