چرایی استقبال کم شهرستان‌ها از طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی داوران باعث شد تا توانایی و علم داوران سایر استان ها معرفی شود، به چرایی استقبال کم جامعه قرآنی شهرستان‌ها از شرکت در این طرح پرداخت.

به گزارش نارخبر،حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، در خصوص روند برگزاری سومین دوره آزمون طرح ساماندهی و ارزشیابی داوران استان، گفت: برگزاری دو دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن باعث شده است که توانایی داوران استان معرفی و از آنان در داوری کشوری، فینال کشوری و مقدماتی بین‌المللی استفاده شود. برگزاری این طرح تجربیات مطلوبی برای استان‌ها به ارمغان آورد و باعث شد تا استعداد و ظرفیت داوران استان بهتر شناخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به دعوت سازمان از داوران استان جهت داوری مسابقات کشوری و مقدماتی بین‌المللی ادامه داد: داوران حاضر در طرح ساماندهی و ارزشیابی اغلب از داوران شناخته شده، مجرب و مورد احترام استان بودند. این افراد با وجود داشتن سبقه داوری در مسابقات کشوری اوقاف، اما حضور در طرح را پذیرفته و با کسب مدرک داوری توانایی و علم خود را به جامعه قرآنی کشور ثابت کردند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *