تشکیل بسیج یک وحی الهی بود

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بسیج که شکل‌گیری آن به فرمان حضرت امام (ره) بود، در واقع یک وحی الهی بود که با تشکیل آن اتفاقات بزرگ و مهمی در ایران رخ داد.

به گزارش نار خبر؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان در اجتماع بزرگ بسیجیان ساوه،اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و نهاد مقدس ولایتمدار و عزت آفرین برای نظام و الگویی برای آزادی خواهان جهان اسلام است.

وی گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس مدافع امنیت، در دوران سازندگی در خدمت پیشرفت و توسعه و آبادانی و در مواقع بحران در خط مقدم یاور سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی بوده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بسیج که شکل‌گیری آن به فرمان حضرت امام (ره) بود، در واقع یک وحی الهی بود که با تشکیل آن اتفاقات بزرگ و مهمی در ایران رخ داد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در فناوری تسلیحات نظامی بیان کرد: امروز ما اقتدار داریم و به واسطه تجهیزات و تسلیحات نظامی ساخت داخل مانند ناو‌های جنگی، توپ‌های لیزری، موشک‌های کوتاه برد و میان برد و پهپاد‌های شناسایی و جنگی ایران دشمنان را متحیر کرده است.

وی ادامه داد: امروز بسیج ما علاوه بر ارائه خدمات مختلف به مردم، خود را به دیواره‌های اسراییل رسانده است و اگر روزی اسرائیل در ایران ترور انجام می‌داد امروز به برکت وجود بسیج ما در خانه‌های آن‌ها هستیم.

اهوازیان با اشاره به اتفاقات غزه بیان کرد: کل مساحت شهر غزه ۳۶۵ کیلومتر مربع است که اسرائئل آن را به غزه غربی و شرقی تقسیم کرده است و حملات وحشیانه خود را در آنجا انجام می‌دهد ولی غزه‌ای که ۷۰ سال است در محاصره کامل قرار دارد با تفکر بسیجی و حفر تونل‌های فراوان که به حدود هفتصد کیلومتر می‌رسد، این محاصره را شکست داده و به پیروزی قطعی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها برای طوفان الاقصی یکسال برنامه‌ریزی کرده بودند، گفت: تفکر بسیجی فلسطینیان بود که ۸ هزار نفر را در طول یکسال برای این عملیات سازماندهی کرد اما کسی متوجه این امر نشد و آن‌ها از زمین و آسمان بر سر اشغالگران آوار شدند و به عمق مناطق اشغالی رفتند.

وی تأکید کرد: بی‌تردید ایثار و مقاومت و روحیه شهادت در میان مجاهدان فلسطینی که روز به روز شاهد گسترش هر چه بیشتر آن در میان آنان هستیم پیروزی این مردم مظلوم را به ثمر خواهد نشاند و خون شهدای فلسطین و ایثار مجاهدان آن، ظلم و تباهی اسراییل و قدرت‌های استکباری حامی آن را از بین خواهد برد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اینکه امام راحل فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد در عمل همین است که فلسطینی‌ها امروز امام حسینی شده‌اند و سیره شهادت طلبی و ایثار را پیشه کرده‌اند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روگفت: در آستانه انتخابات بالغ بر چهل و هشت هزار نفر ثبت نام کردند که تاکنون بی‌سابقه بوده است و نشان می‌دهد خفقان ایران دروغ است و یک نمایشی از دشمن است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: باید احتیاط نموده و در انتخابات به افراد متخصص و دوست دار انقلاب رای دهیم تا به کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند اجازه فرصت برای تصمیم‌گیری‌های انقلاب را ندهیم..

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *