تحقق اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه ظرفیت‌های داخلی اعم از صنایع تولیدی، کشاورزی و... را فعال کرد تا ما به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش نار خبر؛ اعظم السادات رضوانی در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی طلاب گفت: در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی و به مناسبت هفته بسیج و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب این نمایشگاه به همت طلاب خواهر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شده است.

وی افزود: جمعی از طلاب که مسلط به برنامه‌های فرهنگی و هنری هستند و محصولاتشان قابلیت عرضه را دارد در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

رضوانی عنوان کرد: طلاب در کنار مباحث سنگین حوزوی و مباحث علمی و پژوهشی، کارآفرینی هم دارند و قسمتی از هزینه‌های خانواده را از این طریق تأمین می‌نمایند.

رضوانی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که کارکرد‌های خود را در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و قطعاً اثربخشی مناسبی را در عرصه اقتصاد و مقابله با تحریم‌ها دارد.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های اقتصادی و تولیدات محصولات بانوان نقش به سزایی در ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی، توسعه فعالیت‌های پایدار اقتصادی و کمک به اقتصاد خانوار دارد و قطعاً بانوان با حضور در این عرصه می‌توانند همچون سایر فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، نقش‌آفرینی خود را به نمایش گذارند.

وی در ادامه افزود: برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی باید همه ظرفیت‌های داخلی اعم از صنایع تولیدی، کشاورزی و… را فعال کرد تا ما به این مهم دست پیدا کنیم.

رضوانی گفت:‌امیدواریم با کمک بسیج سازندگی جهت اعطای وام به تولید‌کنندگان و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بتوانیم برای توانمندسازی بانوان و اشتغالزایی آن‌ها، قدم‌های مؤثری برداریم.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *