حاج قاسم شهید شد تا امنیت بیاورد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت:امروز ما در امنیت زندگی می كنیم و همه اینها ماحصل زحمت هایی است كه حاج قاسم برای برقراری امنیت ما كشیده بود.

به گزارش نار خبر؛ حجت الاسلام مهدی محمدی در برنامه اجتماع دختران حاج قاسم که در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزارشد، اظهار کرد: هر مقطعی از زندگی شهید سلیمانی الگو است؛ تعامل وی با رزمندگان، مسئولین، مردم عادی و دختران و پسران، همه درسنامه است.

وی گفت: امروز ما در امنیت زندگی می‌کنیم و همه این‌ها ماحصل زحمت‌هایی است که حاج قاسم برای برقراری امنیت ما کشیده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ساوه گفت: شهید سلیمانی به لحاظ دارابودن صفات ارزنده، خصیصه‌های نیکو و داشتن بصیرت در زمره آن دسته از انسان‌های نادری قرار گرفت که اکنون به الگویی برای آزادی خواهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: برخورد شهید سلیمانی با دختران و بانوان به یک شیوه بود و برای وی، دختر کم حجاب هیچ تفاوتی با دختر با حجاب و چادری نداشت و همه را با هر نوع فکر و سلیقه‌ای فرزند خود میدانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه ساوه به دختران تکید کرد: باید درس خود را بخوانید و تلاش کنید و در بزنگاه‌ها یاد خدا را فراموش نکنید.

عبدالمحمود محمودی از راویان دفاع مقدس نیز در این اجتماع گفت: شهید سلیمانی همیشه شهدا را ناظر و حاضر می‌دید وهیچ‌گاه صدا و سیره شهدا را در گوش و زندگی خود فراموش نکرد.

وی خطاب به جوانان گفت: رزمندگان اسلام و نیرو‌های مردمی در دوران دفاع مقدس با دست خالی، اما با توکل به خداوند، غیرتمندانه با سلاح‌ایمان تحت رهبری امام خمینی (ره) مقابل دشمن مقاومت و ازخود گذشتگی کردند پس تحقیق و تفحص در سیره آنان ضروری است.

وی در خصوص یکی از شهدای دفاع مقدس گفت: شهید محمد منصوری قبل از به سن تکلیف رسیدن نماز می‌خواند و امام عصر(عج) را بسیار دوست داشت، نماز به او واجب نبود اما خودش پیش قدم شده بود.

وی ادامه داد: شهید محمد منصوری را اول برای تدارکات بردند. آب و شربت به رزمنده‌ها می‌داد. حدود ۲ ماه هم در دوکوهه نگهش داشتند که بالاخره اعتراض می‌کند و می‌گوید: ما برای خوردن و خوابیدن نیامدیم ما را ببرید جلو هرکاری باشد انجام می‌دهیم تا اینکه بلاخره در ۱۳فروردین ۱۳۶۰ خبر شهادتش رسید و شهید محمد منصوری بی‌سر و دست به شهرش برگشت.

وی در پایان گفت: نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان، جانبازان و آزادگان امروز به درخت تناوری تبدیل شده و نباید اجازه دهیم با توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام خدشه‌ای به آرمان‌های مقدس شهیدان وارد شود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *