اسرائیل به پایان عمرش نزدیک شده است

کارشناس سیاسی گفت: در جنگ غزه روزانه ۱۲۰۰ تن تجهیزات و تسلیحات نظامی از آمریکا به اسرائیل وارد می‌شود که با وجود کمک‌های آمریکا اسرائیل به پایان عمر خود نزدیک شده است.

به گزارش نار خبر، صادق اشجاری در نشست سیاسی که امروز در مؤسسه آموزش عالی ریحانه الرسول(ص) ساوه برگزار شد اظهار کرد: یکی از مسائل مهم روز مسأله فلسطین است، مردم غزه سال‌های قبل با سنگ و چوب در مقابل صهیونیست‌ها مبارزه می‌کردند اما اکنون با سلاح‌های جنگی به مبارزه برخاسته‌اند.

وی گفت: نادیده‌گرفتن حقوق مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و محاصره شدید آن‌ها حتی در تأمین ابتدایی‌ترین نیاز‌های زیستی اعم از غذا، دارو و… ظالمانه‌ترین اقدام علیه بشریت است که توسط مدعیان دروغین آزادی در حال انجام است.

اشجاری در ادامه با استناد به فرمایش امام خمینی (ره) که «آمریکا شیطان بزرگ است و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»، افزود: در جنگ غزه روزانه ۱۲۰۰ تن تجهیزات و تسلیحات نظامی از آمریکا به اسرائیل وارد می‌شود که با وجود کمک‌های آمریکا اسرائیل به پایان عمر خود نزدیک شده است.

کارشناس سیاسی اظهار کرد: آمریکا تلاش دارد تا از طرق مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی بر سایر کشور‌ها تسلط داشته باشد تا از منابع طبیعی این کشور‌ها برای تأمین منافع خود در مناطق مختلف جهان استفاده نماید.

وی تصریح کرد: فرهنگ و تفکر ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم، عدالت طلبی و استکبار ستیزی بسیج، مردم دنیا را تحت تأثیر قرار داده و به فضل الهی به تدریج زمینه جهانی شدن این مکتب فراهم شده است.

اشجاری گفت: اگر دشمن فکر می‌کند که کشتار غزه، سرپوشی بر شکستهایش است یا ملت ما را مجبور خواهد کرد که تسلیم شوند، در توهم به سر می‌برد.

اشجاری در خاتمه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ژئوپولتیک است زیرا محل اتصال سه قاره، دارای منابع طبیعی و گذرگاه‌های مهم و… می‌باشد و در خاورمیانه از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *