موفقیت دولت در مبارزه با فساد

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، مبارزه با فساد را یکی از تکالیف و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: در این مدت دولت اقدامات خوبی را در اجرای عدالت و مبارزه با فساد انجام داده است.

به گزارش نار خبر؛ولی الله بیاتی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اقدامات دولت سیزدهم در مبارزه با فساد، گفت: یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در این بود، که رژیم فاسد پهلوی را ساقط کرد و جمهوری اسلامی را بنا نهاد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با مبارزه با فساد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در طول ۴۴ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران افرادی بوده‌اند که سعی کرده‌اند از فرصت‌هایی که پیش می‌آید سوء استفاده کنند و فسادهای را مرتکب شوند که حاکمیت با روش‌های مختلف و به‌صورت قاطع بر اساس قانون با این افراد برخورد کرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: دولت مردمی سیزدهم با نیروهای انقلابی با جدیت و قاطعیت بیشتری در زمینه مبارزه با فساد ورود پیدا کرده است و در این دو سال اقدامات ارزشمندی را راستای مبارزه با فساد انجام داده است.

بیاتی، در رابطه مبارزه با سوء استفاده کنندگان از اموال بیت‌المال، اظهار کرد: دولت سیزدهم، کارگروهی را برای مبارزه با فساد تشکیل داده است، مشاهده می‌کنیم اقدامات خوبی را در مبارزه با فساد انجام شده است، برخی از این اقدامات به نتیجه نیز رسیده است.

وی، با تأکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در رابطه با مبارزه با فساد جای تقدیر و تشکر دارد، بیان کرد: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت، مبارزه با فساد را یکی از تکالیف و برنامه‌های مهم خود عنوان کرد در این مدت هم اقدامات خوبی را در اجرای عدالت و مبارزه با سوداگران انجام داده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، در پایان تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌ها از جمله دستگاه قضائی و نظارتی در مقابله با فساد، کنار دولت باشند، تا ریشه فساد در کشور خشکانده شود تا رضایتمندی بیشتر مردم را در برداشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *