نقش مهم دانشجویان در تداوم و تثبیت انقلاب

فرمانده ناحیه بسیج ساوه گفت: در طول چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی دانشگاه و دانشجویان نقش مهمی در تثبیت و تداوم این نهضت بزرگ دینی داشتند.

علیرضا مهدی در گفتگو با نار خبر؛ ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: حماسه ۱۶ آذر در تاریخ کشورمان ایران، نماد ملّی مقاومت و‌ایستادگی دانشجویان در برابر استکبار جهانی است.
وی گفت: دانشجو مظهر بالندگی، پویایی و نشاط اجتماعی در جامعه است و شانزدهم آذر فرصت مغتنمی برای گرامیداشت و پاسداشت مقام دانشجو و دانشگاه است.
مهدی عنوان کرد: در طول چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی دانشگاه و دانشجویان نقش مهمی در تثبیت و تداوم این نهضت بزرگ دینی داشتند
فرمانده ناحیه بسیج ساوه بیان کرد: دانشگاه قلب تپنده انقلاب است و با اقتدا به رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی که دانشگاه را مبدا تحولات ومقدرات کشور توصیف کرده بودند به سهم خود در پیروزی انقلاب اسلامی ایفای نقش کردند.
وی تأکید کرد: دستیابی دانشجویان کشور به عرصه‌های نوین تکنولوژی، هوش مصنوعی و حوزه‌های دانش بنیانی گواهی آشکار در مسیر درست حرکت دانشگاه کشور در منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی است.
مهدی افزود: امروز دشمنان با آگاهی از نقش و محوریت دانشگاه و دانشجو در دستیابی به مرز‌های دانش، با تمام توان و ظرفیت رسانه‌ای و تبلیغی به دنبال به انحراف کشاندن حرکت و مسیر دانشجویان عزیز کشور و با جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال ایجاد تقابل، ضدیت و خودی و غیر خودی، مهندسی افکار و ذهن هستند و در این حوزه با تمام قوا ایجاد فضای سیاست زدگی و علم زدایی از عرصه دانشگاه را دنبال می‌کنند و بنابراین دانشجویان و نسل جوان امروز باید این هجمه‌ها را بشناسند و در راستای خنثی‌سازی آن‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *