امام جمعه ساوه

امام جمعه ساوه گفت: مسئولیت فقط پشت میزنشستن نیست بلکه مسئولین باید برای خدمت و حل مشکلات مردم حتی آبروی خود را هزینه کنند.

مسئولین باید آبروی خود را برای حل مشکلات مردم هزینه کنند

حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه گفت: مدیریت بحران باید مدیری قوی باشد که بتواند شرایط بحرانی را به بهترین شکل مدیریت کند و کم‌ترین خسارت را داشته باشد. مسئول باید تدبیر داشته باشد مسئول فقط پشت میزنشستن نیست چرا که یک ربات هم می‌تواند این کار را انجام دهد. مسئولین باید برای خدمت و حل مشکلات مردم حتی آبروی خود را هزینه کنند.وی افزود: متأسفانه در حوزه مدیریت بحران در اکثر مواقع افرادی انتخاب می‌شوند که قدرت تدبیر و مدیریت شرایط بحرانی را ندارند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: پرداخت به موقع عوارض شهرداری، حل مشکل مسکن مردم، مبلمان شهری زیبا، تسهیل ازدواج جوانان، درمان، ساخت. مدرسه و حوزه علمیه حجاب، عادلانه حکم کردن در خصوص منافع مردم مورد تاکید اسلام است و باید به آن عمل شود.

حجت الاسلام رحیمی در خصوص جایگاه جایگاه زن و مقام مادر در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) گفت: با مبعث حضرت محمد (ص) جایگاه واقعی زن در اسلام به معنای واقعی خود تعریف شد زن در اسلام همواره مورد تکریم بوده و هست، این جایگاه ویژه را باید زنان و مردان این سرزمین حفظ کنند.

وی افزود: عربستان سعودی با هدف فتنه انگیزی و شکاف بین گروه‌های مقاومت به دنبال نفوذ سیاسی و وابستگی اقتصادی عراق به است و این در حالی است که بسیاری از تروریست داعش با حمایت مالی عربستان در عراق و سوریه حضور داشتند. بنابراین گروه‌های مقاومت باید با هوشمندی به سمت تشکیل یک دولت فراگیر و مقاوم حرکت کنند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *