ستاد امر معروف و نهی از منکر از افرادی که در چارچوب قانون مطالبه گری حمایت می‌کند

به گزارش نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ در جلسه شورای اداری شازند که با حضور امام‌جمعه شازند، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان مرکزی، معاون منابع انسانی استاندار مرکزی و فرماندار شازند برگزار شد و حجت‌الاسلام رسول قنبری به‌عنوان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شازند منصوب شد.

به گزارشنارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ در جلسه شورای اداری شازند که با حضور امام‌جمعه شازند، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان مرکزی، معاون منابع انسانی استاندار مرکزی و فرماندار شازند برگزار شد و حجت‌الاسلام رسول قنبری به‌عنوان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شازند منصوب شد.

در این مراسم فرخی دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان ضمن بیان اهمیت فریضتین در قرآن و روایات به اهمیت آن در اصلاح جامعه پرداخت و گفت: باید با احیای این فریضه در بین مردم، بستر نظارت عمومی را در جامعه فراهم کنیم تا بتوانیم با کمک مطالبه‌گری مردم، به حل مسائل و رفع مشکلات بپردازیم.

وی افزود: ستاد امر معروف و نهی از منکر حامی همه افرادی است که در چارچوب قانون، ادب و اخلاق امر به معروف و مطالبه گری می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام مبنی بر لزوم حرکت بر اساس آموزش صحیح، تأکید به لزوم فراگیری آموزش‌های کاربردی امربه‌معروف برای تمام اقشار کردند.

در پایان از زحمات دبیر سابق جناب سرهنگ اکبری تقدیر به عمل آمد و حکم حجت‌الاسلام رسول قنبری با امضای ریاست ستاد حضرت آیت‌الله دری نجف‌آبادی توسط دبیر ستاد به وی داده شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *