نظارت بر تعطیلی باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی جدی گرفته شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: بخشنامه‌ای برای تعطیلی باشگاه‌ها در سراسر استان ابلاغ شده اما باشگاه‌ها اجازه ورود بازرسان را نمی‌دهند و اداره کل ورزش و جوانان برای بخشنامه‌ای که صادر کرده نظارت نمی‌کند.

به‌ گزارش نارخبر به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، بهروز اکرمی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با عدم اجرای مصوبات و ترک فعل‌ها دستگاه قضا باید به سرعت ورود پیدا کند زیرا با عدم اجرای مصوبه با اثرات زیانبار مالی مواجه می‌شویم که غیرقابل جبران است و به خطر افتادن سلامت مردم و جامعه را با هیچ چیز نمی‌توان جبران کرد.

وی افزود: با اعلام اداره کل پدافند غیرعامل، اداره کل ورزش و جوانان بخشنامه‌ای برای تعطیلی باشگاه‌ها در سراسر استان ابلاغ کردند اما در واقع باشگاه‌ها اجازه ورود بازرسان را نمی‌دهند و اداره کل ورزش و جوانان برای بخشنامه‌ای که صادر کرده نظارت نمی‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: یک ماه گذشته تلاش کردیم تا وارد پیک جدید نشویم اما امروز درگیر پیک جدید شدیم و اگر امروز تصمیمات سخت اجرایی نداشته باشیم در هفته بعد شاهد مرگ انسان‌ها می‌شویم و مسئولیت شرعی به همراه دارد.

اکرمی تصریح کرد: آمار شیوع بیماری چند برابر شده و آمارها برای افرادی که تست دادند، است و حدود ۲ تا ۴ برابر این آمار افرادی هستند که علائم بیماری ندارند یا به مراکز درمانی مراجعه نکردند به همین سبب این آمار نباید سبب فریب شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک برای افزایش تزریق دز سوم باید برنامه‌ای در نظر بگیرد و برای کارمندان تست رپید مورد قبول باشد و نیاز به تست pcr نیست و بیماران هم باید زودتر از اتمام روند درمان در ادارات و کارخانجات حاضر نشوند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *