علاج مشکلات کشور پیاده سازی برنامه اقتصاد مقاومتی است

استاندار مرکزی گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با توجه به شرایط تحریمی کشور و فشار اقتصادی دشمنان، تنها راه علاج مشکلات کشور است.

به گزارش  نارخبر به نقل از ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز دوشنبه در جریان افتتاح پروژه‌های شهرستان ساوه به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: کشور در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار دارد و با وجود مشکلات و موانع، در بسیاری از عرصه‌های علمی و تولیدی پیشتاز است.

وی بیان کرد: عنصر پیشتاز در اقتدار و سربلندی کشور تولید است که جوانان با انگیزه و پرتلاش در این مسیر نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی ۲ رکن اساسی دارد رکن نخست اقتصاد مردمی و دوم اقتصاد دانش‌بنیان بوده که در بسیاری از واحدهای تولیدی این ارکان برجسته است.

مخلص الائمه گفت: ایام الله دهه فجر امسال ۷۵۳ پروژه در بخش‌های مختلف در استان مرکزی بهره‌برداری شد که ۱۰۲ طرح مربوط به شهرستان ساوه است.

به گفته استاندار مرکزی، اقتصاد غیرنفتی در توسعه و پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد که شهرستان ساوه در این زمینه ظرفیت بسیار ویژه‌ای را داراست.

وی تصریح کرد: راهبرد دولت تعامل بی‌واسطه و استفاده از ظرفیت مردمی است که این مهم باید در اولویت مسئولان قرار گیرد و امیدواریم موانع پیشرفت و توسعه کشور مرتفع شود.

گفتنی‌ است، ۱۰۲ پروژه شامل ۹۸ طرح افتتاح و عملیات اجرایی چهار طرح دیگر نیز در ساوه آغاز شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *