استاندار مرکزی :انقلاب اسلامی علیرغم دشمنی ها و توطئه ها امروز در اوج اقتدار است

مخلص الائمه گفت: امروز در حالی به میانه دهه پنجم انقلاب می رسیم و درحالی گام دوم انقلاب را شروع می کنیم که بسیاری از انقلاب های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند اما انقلاب اسلامی علیرغم دشمنی ها و توطئه ها امروز در اوج اقتدار است.

به گزارش نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی امروز در مراسم باشکوه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در اراک گفت: متاسفانه شیوع بیماری منحوس کرونا در طی دو سال اخیر بسیاری از امورات را فلج کرده اما امروز علیرغم وجود این بیماری شاهد راهپیمایی باشکوه خودرویی و موتوری هستیم و کرونا نتوانست در حضور بهار باشکوه انقلاب و راهپیمایی تاثیر منفی داشته باشد و این حضور باشکوه قابل تقدیر است.

مخلص الائمه اظهار کرد: در میانه دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی شاهد حضور گرم و پر شور مردم در کنار این نهضت و انقلاب و نظام اسلامی هستیم و این نشان از مردمی بودن انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز در حالی به میانه دهه پنجم انقلاب می رسیم و درحالی گام دوم انقلاب را شروع می کنیم که بسیاری از انقلاب های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند اما انقلاب اسلامی علیرغم دشمنی ها و توطئه ها امروز در اوج اقتدار است.

استاندار مرکی افزود: انقلاب اسلامی به برکت وحدت و انسجام مردم به دهه پنجم و گام دوم رسید و رمز بقای انقلاب اسلامی انگیزه خدایی و مقصد الهی و اجتماع و وحدت مردم پیرامون همان انگیزه و مقصد است.

وی گفت: خوشبختانه این همراهی باشکوه مردمی به برکت تقدیم هزاران شهید والامقام و بر مبنای رهبری خردمند، حکیمانه و قدرتمند انقلاب ادامه داشته و روز به روز تقویت خواهد شد.

مخلص الائمه اظهار کرد: برای بسیاری از ملت ها و حکومت ها رسیدن به این شرایط یک آرمان افسانه ای است اما انقلاب اسلامی علیرغم برخی کاستی ها و نواقص در مسائل روبنایی و در مسائل زیربنایی و در حوزه سیاست داخلی که تبلور آن در مردم سالاری دینی است و در حوزه سیاست خارجی که تبلور آن در استقلال قاطع در عرصه امنیتی و دفاعی که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و در عرصه های فرهنگی، علمی که سرشار از موفقیت های بسیار است همچنان مقتدراته ایستاده است.

استاندار مرکزی گفت: ما هنوز با جامعه آرمانی فاصله داریم اما این توفیقات در میان این حجم فشار و دشمنی ها که برای خرد کردن استخوان چند ملت کافی است، مثال زدنی است و نظام جمهوری اسلامی هر دهه استوار تر و پایدارتر به حیات خود ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان هدایت این کشتی و اداره نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارند و مردم و مسئولان در کنار هم باید سه وظیفه تلاش مستمر و بی وقفه برای تحقق بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردها در همه حوزه ها و دفع آسیب ها و رفع کاستی ها و نواقص را به انجام برسانند و در وظیفه سوم نقش مسئولان پررنگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *