فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی: حماسه مردم در ۲۲ بهمن تجدید بیعت با رهبری و پایبندی به ارزش های انقلاب بود/ حماسه های هویت ساز برای نسل جوان تبیین شود

سردار کریمی گفت: ملت ایران علیرغم وجود بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل موتوری و خودرویی بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند و با حضور معنا دار خود پایبندی به ارزش های اسلامی و انقلابی را به نمایش گذاشتند.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران علیرغم وجود بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل موتوری و خودرویی بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند و با حضور معنا دار خود پایبندی به ارزش های اسلامی و انقلابی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مردم ایران در طول ۴۳ سال گذشته همواره با غیرت دینی و بصیرت انقلابی حماسه آفرین بودند و ۲۲ بهمن ماه بار دیگر با انگیزه و نشاط در صحنه راهپیمایی حاضر شدند بار دیگر تجدید بیعت خود با مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

سردار کریمی تأکید کرد: فرمان تحقق جهاد تبیین از مهمترین مطالبات اخیر مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه همه باشد و دستاوردها و حماسه هایی که موجب هویت سازی ملت ایران شده به نسل نوجوان و جوان جامعه به خوبی تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *