گام دوم انقلاب نتیجه تلاش چهل ساله انقلاب اسلامی است

خدای متعال به ملت ما منت نهاد و رهبری فرزانه و حکیم به ما ارزانی داشت که در مقاطع مختلف ما را از مشکلات و بن بست ها رهایی داده است و رهبر عظیم الشان انقلاب باصدور بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به آینده راهنمایی هایی را نشان جامعه و نظام اسلامی می دهد.

سرکار خانم ولدخانی نخبه حوزوی و بسیجی در گفتگو با نارخبر گفت :انقلاب ایران از اول هم متفاوت از تمام جنبش های انقلاب گونه جهان بود و در طلیعه چهل ومین سال این انقلاب ،رهبر انقلاب با صدور بیانیه گام دوم ، مشعل آرمان ها و اهداف متعالی انقلاب را بار دیگر به عنوان چراغ راه برافروخت. انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب عصر جدید است که یک چهله ی پر افتخار و بدون خیانت به آرمانهایش را پشت سر گذاشته است. خدای متعال به ملت ما منت نهاد و رهبری فرزانه و حکیم به ما ارزانی داشت که در مقاطع مختلف ما را از مشکلات و بن بست ها رهایی داده است و  رهبر عظیم الشان انقلاب 

 باصدور بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به آینده راهنمایی هایی را  نشان جامعه و نظام اسلامی می دهد. وظیفه تبیین و تفسیر بیانیه گام دوم انقلاب به عهده ی بسیجیان و حوزوی است. نهضت اسلامی به رهبری امام راحل (ره) از ابتدا اهدافی را ترسیم کرده بود. اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران از ابتدای نهضت مردمی، تأسیس حکومت مستقل، حاکمیت اسلام در جامعه، ریشه کنی فقر و جهل، آزادی همراه با اعتلای معنوی و ایستادگی در برابر نظام سلطه از اهداف مهم نظام اسلامی بود. در نظام فکری رهبر معظم انقلاب، رسیدن به تمدن نوین اسلامی برای تاثیر پذیری فکری ملت ها از اسلام، آرمان اصلی انقلاب بیان شده است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *