دما در اکثر نقاط کشور افزایش می‌یابد

شنبه و یکشنبه در برخی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد. در سایر مناطق کشور جوی آرام همراه با روند افزایش دما حاکم است.

به گزارش نارخبر؛ طبق اعلام سازمان هواشناسی، تا روز دوشنبه افزایش دمای حدود ۵ تا ۸ درجه در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شرق و شمال شرق کشور رخ می‌دهد.

دوشنبه در استان های قزوین، البرز و تهران، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان بارش پراکنده رخ می‌دهد. در غرب و جنوب غرب کشور گردوغبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران، در کل سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین در غرب، جنوب غرب، مرکز کشور ابرناکی و بارش پراکنده گاهی وزش باد و رعد و برق خ می‌دهد.

پنجشنبه بارش درسواحل شمالی کاهش می‌یابد در شمال غرب و غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. در این روز در نوار غربی کشور کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و افزایش وزش باد در کشور عراق سبب خیزش گردوخاک و نفوذ آن به غرب و جنوب غرب کشور می‌شود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *