امام جمعه ساوه: زمان ظهور حضرت مهدی (عج) بهار واقعی است

امام جمعه ساوه با تبریک فرا رسیدن سال نو، گفت: بهار واقعی زمانی است که مهدی موعود (عج) ظهور و جهان را پر از عدل و داد کند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه که در مصلی امام علی برگزار شد، افزود: در زمان حضرت صاحب الزمان(عج) غم و غصه زدوده می شود و جامعه ای ایده آل و آرمانی تشکیل خواهد شد، از این رو باید به یاد او خوش و با غم ایشان هم اندوهگین باشیم و تلاش کنیم سبک زندگی مان مهدوی باشد.

وی با یادآوری شعار «تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین » سال ۱۴۰۱ گفت: رهبر معظم انقلاب در دهه اخیر محور شعارهای سال را بر امور مهم اقتصادی، تولیدی و ایجاد اشتغال قرار دادند و مخاطب خاص این نامگذاری ها هم همه مدیران به خصوص مسئولان اجرایی کشور است که باید برای تحقق این خواسته معظم‌له تلاش کنند.

خطیب جمعه ساوه تاکید کرد: پس از مسئولان اجرایی، مخاطب اول این مطالبات را نخبگان، اصحاب رسانه و صاحبان تریبون ها تشکیل می دهند تا برای تحقق منویات مورد نظر رهبر انقلاب کوشش کنند.

وی ادامه داد: اگر چه در منظومه فکری و مدیریتی رهبر معظم انقلاب اسلامی که برخاسته از مفاهیم و معارف اسلامی، قرآنی و روایات است، فرهنگ اصل و زیربنا محسوب می شود اما، به‌ خاطر ضرورت‌ها و اولویت‌های جامعه که بیشتر متاثر از غفلت یا کم‌توجهی مسئولان است باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کماکان در اولویت نخست قرار دارد.

حجت‌الاسلام رحیمی گفت: رهبر انقلاب معمولا مهم‌ترین سخنان خود را در جمع مردم با هدف جلب مشارکت عمومی مطرح می کنند و این اقدام و حرکت حکیمانه ایشان، همان چیزی است که ما نام آن را «مردمی‌سازی» در عرصه‌های مختلف فرهنگ، اقتصاد و سیاست می‌نامیم.

وی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را رونق تولید و اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: پرداختن به این امور همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است زیرا راهکار بهبود معیشت عمومی، افزایش تولیدات داخلی و اشتغال از یک سو ‌و کاهش تورم، گرانی و آسیب های اجتماعی در آن نهفته است. 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *