۳۰ درصد سهمیه میوه سایر شهرهای استان مرکزی برای ساوه جذب شد

سرپرست فرمانداری ویژه ساوه گفت: برای تامین میوه مورد نیاز شهروندان علاوه بر سهم تخصیص یافته شهرستان، ۳۰ درصد سهمیه جذب نشده سایر شهرهای استان مرکزی نیز جذب شد.

به گزارش نارخبر به نقل از ایرنا«مهدی الیاسی»گفت : افزون بر ۱۷ تن سیب و ۲۳ تن پرتقال اضافه بر سهمیه اختصاص یافته به شهرستان ساوه (بیش از ۱۱۵ تن) را از دیگر شهرستانهای استان مرکزی جذب و به بازار مصرف تزریق نمودیم.

وی گفت: البته بنای دولت این نیست که کنترل همه بازار میوه شب عید را در دست بگیرد زیرا معتقدیم اصناف خرد، باغداران و مباشرین هم باید از راه فروش میوه امرار معاش کنند اما هدف اصلی کاستن از التهاب بازار بود و چون میوه مورد نیاز در ساوه دپو شده بود در نتیجه فرایند ارسال آن به بازار و مصرف کنندگان با سهولت انجام شد.

سرپرست فرمانداری ساوه در مورد وضعیت توزیع مرغ، گفت: تا روز ۲۹ اسفند که کشتارگاه ها فعالیت می کردند، مرغ گرم در بازار ساوه موجود بود ولی با تعطیلی کشتارگاه‌ها نسبت به تامین مرغ منجمد به اندازه نیاز اقدام و ۲ روز پیش هم ۲۰ تن وارد شهرستان شد. 

وی همچنین نظارت های بهداشتی بر اماکن خدماتی از قبیل رستوران ها و مجتمع های خدمات رفاهی و همچنین صنوف مختلف مانند نانوایی ها را جدی و مستمر ارزیابی کرد و گفت: شخصا همراه با تیم های نظارتی در این اماکن حضور داشتن تا مشکلی در روند ارائه خدمات به مردم و مهمانان نوروزی ایجاد نشود.

الیاسی همچنین از نظارت بر واحدهای نانوایی بخش نوبران که بیشترین مهمان نوروزی را در خود جای داده و همچنین روستاهای هدف گردشگری این مناطق خبر داد و گفت: سهمیه آرد فروردین قبل از آغاز سال به نانوایی ها تحویل شد تا روند تامین نان بدون وقفه انجام شود.

الیاسی گفت: در حوزه بهداشت و درمان هم کشیک بیمارستان های ساوه در نوروز برقرار است و روند ارایه خدمات در جایگاه های سوخت هم بدون مشکل انجام می شود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *