کشف ۱۹۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۳۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۹۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و نزدیک به ۳۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح نوروزی پلیس در استان خبر داد.

به گزارش نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ سردار ” حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با برنامه ریزی کارشناسی انجام شده از سوی پلیس استان در اجرای طرح نوروزی و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس، از ابتدای آغاز طرح نوروزی ماموران انتظامی در استان موفق به توفیقات ارزنده ای در حوزه های مختلف ماموریتی شدند.

وی خاطر نشان کرد: در برخورد با سرقت به عنوان یکی از مهم ترین ابعاد اجرایی طرح نوروزی، ۵۳۷ نفر سارق در عملیات های ۱۶ روزه طرح نوروزی دستگیر شدند که در اعتراف های این افراد تعداد ۱۰۷۰فقره انواع سرقت کشف که نسبت کشف به وقوع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان افزود: کشف ۳۶۹ کیلو و ۶۶۷گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۴قاچاقچی،۱۳۷ خرده فروش مواد مخدر و ۴۳۸ نفر معتاد متجاهر بخشی دیگر از اقدامات پلیس استان مرکزی در اجرای طرح نوروزی بوده است.

مفخمی شهرستانی از کشف ۱۹۹ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی ۱۶ روز گذشته در استان مرکزی خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این طرح ۶۷ قاچاقچی کالا دستگیر و ۳۴ دستگاه خودرو که ۱۴ دستگاه آن خودروهای شوتی می باشند کشف شد.

وی با اشاره به تداوم طرح های امنیت بخش پلیس بیان داشت: به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات و پاسخگویی پلیس به شهروندان، تلفن ۱۱۰ و سامانه پیامکی ۱۱۰۸۶ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش از سوی هم استانیهای عزیز است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد:‌ سامانه تلفنی ۱۹۷ نیز در تمامی ساعات، آماده دریافت انتقاد ها، پیشنهادها، شکایت ها و پیام های قدردانی مردمی نسبت به نوع عملکرد کارکنان انتظامی استان می باشد. انتهای پیام

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *