ورزش باد شدید و گرد و خاک پدید غالب استان مرکزی تا روز پنجشنبه/ احتمال بارش های رگباری در برخی مناطق استان طی آخر هفته

هواشناسی استان مرکزی هشدار داد سرعت باد لحظه ای در روز سه شنبه از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و در روز چهارشنبه از ۸۰ کیلومتر بر ساعت در برخی از نقاط استان فراتر خواهد رفت.

به گزارش نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ بررسی های هواشناسی نشان می دهد از عصر دیروز و شب گذشته شرایط برای ایجاد توده های گردوخاک در کشور عراق و انتقال به کشور مجددا مهیا شده که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه استان مرکزی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و موجب کاهش مجدد دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

طی دو روز آینده سرعت وزش باد در برخی از ساعات بویژه ساعات بعدازظهر افزایش خواهد رفت، سرعت باد لحظه ای در روز سه شنبه از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و در روز چهارشنبه از ۸۰ کیلومتر بر ساعت در برخی از نقاط استان فراتر خواهد رفت.

بر اساس خروجی فعلی نقشه های پیش بینی تا روز پنجشنبه پدیده بارشی در استان نخواهیم داشت اما طی روزهای جمعه و شنبه احتمال برخی بارش های رگباری در مناطقی از استان دور از انتظار نمی باشد.

با توجه به پیش بینی وزش باد شدید طی دو روز آتی به ویژه روز چهارشنبه شهرداری اراک نیز با صدور هشدار سطح زرد شهری تأکید کرد شهروندان نسبت به وقوع احتمالی حوادث و رخدادهایی از قبیل شکستن درختان، سقوط تابلوها و نماهای ساختمانی غیراستاندارد، داربست ها و اجزاء سازه ای و غیرسازه ای سبک و ناپایدار، دقت نظر و احتیاط لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *