انحراف رسانه ها از پوشش حمله صهیونیست ها به قدس اشغالی از اهداف اهانت کنندگان به قرآن بود

حجت الاسلام سپاسی گفت: در اهانت اخیر به قرآن در سوئد بنظر می رسد قصد به حاشیه راندن یورش صهیونیست ها به قدس اشغالی و حمله به مردم فلسطین جزو اهداف بوده است.

به گزارش  نارخبر به نقل ازدیار آفتاب؛ در روزهای اخیر اقدام هتاکانه یک فرد تندرو افراطی سوئدی- دانمارکی در آتش زدن قرآن کریم موجی از اعتراضات مسلمانان در سراسر دنیا را به همراه داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سپاسی آشتیانی معاون مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گفتگو با دیارآفتاب با اشاره به اهانت صورت گرفته به قرآن طی روزهای گذشته، گفت: دشمنان پروژه های زیادی را علیه اسلام و جمهوری اسلامی تدارک دیده اند که اصل دشمنی آنها با قرآن کریم و اهل بیت(ع) و مقدسات مسلمین است.

وی افزود: زیربنای دشمنی مخالفان با همین دو اصل مذکور است و مابقی مسائل سطحی است. به همین دلیل است که هرازگاهی اهانت به قرآن و پیامبر را در دستور کار قرار می دهند.

معاون مرکز حوزه های علمیه تصریح کرد: البته گاهی اهداف دو جانبه در اینگونه اهانت به مقدسات دیده می شود که در این اهانت اخیر هم بنظر می رسد قصد به حاشیه راندن یورش صهیونیست ها به قدس اشغالی و حمله به مردم فلسطین را داشته اند.

حجت الاسلام سپاسی خاطرنشان کرد: نیت پلید و اعتقاد اهانت کنندگان به قرآن مقابله با اسلام است ولی هدف فرعی یعنی پوشش انتفاضه مردم فلسطین جهت انحراف رسانه ها نیز جزو نیت آنهاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *