راهپیمایی روز قدس، تأثیر راهبردی در روند انتفاضه مقدس و روحیه‌بخشی به مبارزان فلسطینی خواهد داشت

خلیلی گفت: راهپیمایی روز قدس، تأثیر راهبردی قابل‌توجهی در روند انتفاضه مقدس و روحیه‌بخشی به مبارزان فلسطینی خواهد داشت.

به گزارش نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام والمسلمین هادی خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به ماه مبارک رمضان و اوج‌گیری مبارزات ملت فلسطین در این ماه عزیز گفت: وقوع تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی را می‌توان نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملت فلسطین علیه رژیم جعلی، کودک‌کش و موقت صهیونیستی توصیف کرد و این تحولات و تحرکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

وی با اشاره به مبارزات معنادار مردم فلسطین در ماه‌های اخیر و شرایط نظامی و امنیتی متفاوتی که در کل سرزمین‌های اشغالی پدید آمده است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها همواره تلاش داشتند، موضوع مقابله نظامی و مقاومت را به لحاظ جغرافیایی به نوار غزه محدود کنند، اما اکنون این مقاومت و مقابله به کرانه باختری و کل سرزمین‌های اشغالی تسری پیدا کرده و در حال گسترش است.

هادی خلیلی ادامه داد: روز قدس هر سال به عنوان روزی که پرونده جنایت و اشغالگری رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تعدی به مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمین، مورد بازخوانی و در معرض افکار عمومی جهانیان قرار می‌گیرد از اهمیت و حساسیت تعیین‌کننده‌ای برخوردار است و راهپیمایی روز قدس، تاثیر راهبردی قابل توجهی در روند انتفاضه مقدس و روحیه‌بخشی به مبارزان فلسطینی خواهد داشت.

خلیلی  با اشاره به اهمیت برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی اظهار داشت: عده‌ای تلاش می‌کنند تا نسل جوان ما را از فضای اسلام و انقلاب اسلامی دور نگه دارند، از این رو برگزاری باشکوه مناسبت‌های ملی به‌ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند مانع از این حرکت شود و توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: طرح معامله قرن  در سال‌های اخیر با هدف جلوگیری از بازگشت مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده که ۳ کشور آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در آن مشارکت دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در صورت قطعی شدن برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس این مراسم در شهر اراک مرکز استان راس ساعت ۱۱ روز جمعه ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

خلیلی بیان کرد: مسیر این راهپیمایی از میدان شهدا شروع شده و پس از طی کردن مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله، میدان سرداران در نهایت به مصلی بیت المقدس اراک ختم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *