روز قدس روز اتحاد و انسجام مسلمانان است

آصفری گفت:می‌توان با این انسجام و اتحادی که توسط ملت‌های مسلمان در روز قدس شکل می‌گیرد یک‌بار دیگر به رژیم صهیونیستی ثابت کرد مردم مسلمان دنیا اجازه نمی‌دهند که با ترفندهای خود بتوانند مسجد القصی را مورد تصرف خود قرار دهند چرا که مسجد الاقصی قبله گاه مسلمانان بوده و خواهد بود.

به گزارش  نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: روز قدس روز اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان و مردم آزادی‌بخش دنیا علیه سیاست‌های جاه طلبانه و تروریستی و اشغال گری رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه بیان کرد: با نامگذاری روز قدس در جمعه آخرماه رمضان توسط امام خمینی (ره)، اتحاد و انسجامی بین ملت های مسلمان شکل گرفت و آن چنان  ضربه ای بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد که نتوانست سناریوی رژیم صهیونیستی تا فرات خود را اجرایی وعملیاتی کند وهدفش به حفظ سرزمین های اشغالی که در اختیار دارد رسید.

نماینده مجلس گفت: دستور خداوند در قرآن کریم است نباید اجازه دهیم با حمایتهای سیاسی خود رژیم صهیونیستی بتواند به اهداف خود دست پیدا کند. روز قدس سبب شد انتفاضه های دوم و سوم در سر زمین های اشغالی توسط مردم مسلمان فلسطین شکل بگیرد.

آصفری تصریح کرد: وظیفه همه ملت های دنیاست که تلاش کنیم روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان جهان همچنان حفظ شود و برای مبارزه با هرگونه سلطه جویی و زیاده خواهی برعلیه ملت های آزادی بخش دنیا به ویژه ملت های مسلمان بشتابیم.

وی گفت: با برگزاری راهپیمایی های روز قدس در سراسر دنیا صدای شکسته شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.

 آصفری در پایان خاطر نشان کرد: می توان با این انسجام و اتحادی که توسط ملت های مسلمان در روز قدس شکل میگیرد  یک بار دیگر به رژیم صهیونیستی ثابت کرد مردم مسلمان دنیا اجازه نمی دهند که با ترفند های خود بتوانند مسجد القصی را مورد تصرف خود قرار دهند چرا که مسجد الاقصی قبله گاه مسلمانان بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *