نماز عید سعید فطر در تمام نقاط استان مرکزی برگزار می‌شود/جلوی عادی انگاری مردم گرفته شود

مخلص الائمه گفت: نماز عید سعید فطر در تمام نقاط استان مرکزی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در صورت وضعیت مناسب آب و هوایی در فضایی باز برگزار می‌شود و فرمانداران و شهرداران باید برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی‌های لازم و مساعدت‌های کافی را داشته باشند.

به گزارش نارخبر به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی گفت: خوشبختانه به واسطه واکسیناسیون عمومی مردم در کشور و استان مرکزی شاهد فروکش کردن و وضعیت روبه ثبات بیماری کرونا هستیم و با توجه به اینکه ستاد استانی باید نسبت به وضعیت بین المللی و منطقه ای شیوع بیماری کرونا تسلط کافی داشته باشد در جلسه آینده دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت بیماری ارائه کند.

مخلص الائمه اظهار کرد: توسعه عملیات تبلیغی و ترویجی واکسیناسیون یک امر ضروری است و رسانه ها و صدا و سیما باید در این خصوص برنامه ریزی لازم داشته باشند و با تولید محتوای فاخر و اثرگذار مردم و خصوصا دانش آموزان را به امر واکسن دعوت نمایند.

وی ادامه داد: تکمیل سه دوز واکسن و واکسیناسیون دانش آموزان از ضرورت های مهم باقی ماندن ثبات بیماری و روبه بهبود ماندن آن است که باید مورد توجه قرار گیرد و رسانه ها باید در این خصوص نقش آفرینی موثر داشته باشند.

استاندار مرکزی گفت: نماز عید سعید فطر در تمام نقاط استان مرکزی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در صورت وضعیت مناسب آب و هوایی در فضایی باز برگزار می شود و فرمانداران و شهرداران باید برای رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی های لازم و مساعدت های کافی را داشته باشند.

مخلص الائمه بیان کرد: باید جلوی عادی انگاری مردم گرفته شود چراکه متاسفانه شاهد نزدن ماسک در بین مردم و رعایت نکردن فاصله های اجتماعی در اماکن هستیم و باید ماسک زدن در بین مردم به یک فرهنگ تبدیل شود تا بتوان جلوی گسترش و شیوع بیماری را گرفت .

وی خاطرنشان کرد: اگر روند بیماری به این شکل باشد و وضعیت روبه بهبود باشد جلسات استانی مقابله با ستاد کرونا با اطلاع رسانی های قبلی برگزار می شود و به نظر می رسد دوهفته ای یک بار جلسات برای بررسی شرایط کافی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *