۴۷۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: ۴۷۰ نفر از دارندگان فیش ثبت‌نام در قالب پنج کاروان از استان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش نارخبر؛علی اکبر زاور مدیر حج و زیارت استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: ۴۷۰ نفر از زائران حج تمتع استان مرکزی در قالب پنج کاروان از استان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

زاور اظهار کرد: کمترین قیمت حج امسال را ۳۷۰ میلیون ریال و بیشترین قیمت را ۳۹۹ میلیون ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت با متقاضیان ثبت نامی های کاروان های حج سال ۱۳۹۹ که وجوه مربوطه را پرداخت کرده‌ و تاکنون انصراف نداده‌اند است ادامه داد: دارا بودن سن زیر ۶۵ سال، تزریق حداقل سه دوز واکسیناسیون و در اختیار داشتن فیش حج تا تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۸۶ که در سال ۹۹ ثبت نام کرده باشد، از الزامات است.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی با اشاره به اینکه دو کاروان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد زائران را اعزام می کنند گفت: اعزام زائران به سرزمین وحی از ۲۳ خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش دیارآفتاب؛ سهمیه ایران در حج تمتع سال جاری ۳۹ هزار و ۶۳۵ نفر از افراد زیر ۶۵ سال است که از بین ۷۴ هزار نفر از مشمولان حج تمتع سال ۹۹ که هزینه این سفر معنوی را پرداخت کردند، ۵۴ هزار نفر مشمول تشرف هستند که به دلیل بیشتر بودن تعداد مشمولان، سازمان حج و زیارت در مرحله نخست اولویت اعزام را به ودیعه‌گذاران ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ به قبل که متولد ۱۰ تیر ۱۳۳۶ به بعد هستند، اختصاص داده است و در ساعات نخست ثبت‌نام که از روز گذشته آغاز شد، ۲۲ هزار نفر آمادگی خود را برای تشرف به سرزمین وحی اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *