تدبیر انقلابی و روحیه قرآنی ویژگی برجسته شهید محمود جهان پناه بود/برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم/ پیشکسوتان دفاع مقدس پیشران تحقق جهاد تبیین

سردار کریمی با اشاره به اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی از آرمان های انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم، گفت: خوشبختانه ایران اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری رسیده و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و باید مسیر اقتدار در گام دوم شتابنده ادامه داشته باشد.

به گزارش نارخبر به نقل از  دیار آفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: امروز این افتخار بزرگ را دارم که در جمع معنوی و ولایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان قمر بنی هاشم(ع) که از پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند حضور پیدا کنم و برگزاری این برنامه باشکوه نمادی از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین رزمندگان و اهمیت و دغدغه این عزیزان برای تبیین حماسه های افتخار آمیز دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی افزود: شهید محمود جهان پناه از جمله شهدای شاخص و از فرماندهان شجاع دفاع مقدس است که به عنوان فرمانده گردان قمر بنی هاشم(ع) مجاهدت ها و حماسه های بزرگی در دفاع مقدس خلق کرد.

سردار کریمی بیان کرد: تقوا، هوشیاری، شجاعت، تدبیر انقلابی، اخلاق قرآنی و ورزشکاری برجسته از ویژگی های شاخص شهید محمود جهان پناه بود و این شهید والامقام از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و به عنوان الگویی کامل برای نسل جوان مطرح است و یاد و خاطر این شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی از آرمان های انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم، گفت: خوشبختانه ایران اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری رسیده و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و باید مسیر اقتدار در گام دوم شتابنده ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود:برای رسیدن به ایران قوی نیازمند کار، تلاش، روحیه جهادی و انقلابی هستیم و یکی از مهمترین ضرورت های ادامه مسیر اقتدار و رسیدن به ایران قوی در همه ابعاد همراهی نسل جوان و نوجوان با حرکت تمدنی در گام دوم است و از الزامات این همراهی تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب و حماسه های هویت ساز برای نسل جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: جهاد تبیین یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی است که باید با محوریت امیدآفرینی ، تبیین دستاوردهای انقلاب و ترسیم آینده درخشان انقلاب محقق شود و جوانان در جهاد تبیین باید به خودباوری و مامیتوانیم برای رسیدن به ایرانی قوی دست پیدا کنند.

سردار کریمی با بیان اینکه یکی از الزامات مهم جهاد تبیین مردمی بودن است، گفت: در طول انقلاب هرکجا مردم نقش آفرینی کردند اقدامات ماندگار خلق شده و امروز جهاد تبیین از حماسه های هویت ساز انقلاب باید توسط اقشار مردم انجام شود.

وی تاکید کرد: الگوهای موفق در انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی در ابعاد مختلف باید در جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود و این از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه دشمن با تلاش های خود با دنبال جلوگیری از الگوشدن انقلاب اسلامی در منطقه و سطح بین الملل است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تقویت غیرت دینی و انقلابی در جامعه را یک ضرورت مهم خواند و افزود: پیشرفت های ۴۳ ساله انقلاب در بسیاری از حوزه ها به واسطه غیرت دینی مردم و عزم و اراده آنها برای دوری از وابستگی به بیگانگان انجام شده و غیرت دینی همچون موتور پیشران در انقلاب اسلامی در پیشرفت ها و حرکت کشور نقش داشته است.

وی با اشاره به اهمیت نقش پیشکسوتان در تحقق جهاد تبیین گفت: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که در بسیاری از حماسه های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند و پیشکسوتان پیشران تحقق جهاد تبیین و حرکت کشور به سمت ایرانی قوی هستند.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: همه باید در نهادینه سازی ارزش های اسلامی نقش آفرینی کنند و انقلاب اسلامی در گام دوم حرکت تمدنی دارد و لذا نهادینه شدن ارزش های اسلامی در همه بخش های جامعه یک ضرورت مهم است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *