کشف بیش از ۶۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

جانشين فرمانده انتظامي استان از شناسایی و دستگیری ۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر و کشف ۶۵کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروهای آنان در دو عملیات مشترک پلیسی با پلیس اصفهان خبرداد.

به گزارش نارخبر ،به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ “یوسف سپهوند” در بیان جزئیات این عملیات مشترک پلیسی بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس استان مرکزی در مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از سوی ۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی می باشند.

وی اظهارداشت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق و پیچیده اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس استان اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله  مواد مخدر انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و اصفهان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محور” شهرضا – اصفهان” اعزام و سرانجام موفق شدند خودروها را با انجام عملیاتی هدفمند، در این محور شناسایی و توقیف کنند.

 سرهنگ سپهوند در پایان با اشاره به کشف ۶۵ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک در بازرسی مآموران از یکی از خودروهای توقیفی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

???? @policemarkazi

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *