اعزام ۲ هزار زائر به مرقد امام‌(ره)

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: در سالروز رحلت جانگداز امام‌خمینی رحمت‌الله ۲ هزار زائر از شهرستان ساوه به مرقد امام اعزام می‌شوند.

علیرضا مهدی در گفتگو با خبرنگار نار خبر؛ ضمن تسلیت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی رحمت‌الله از برنامه‌ریزی برای اعزام زائران ساوجی خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ۴۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران جهت شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد فرصتی برای تبیین راهبرد‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: در چند سال گذشته برنامه‌ریزی‌های ارزنده‌ای در این شهرستان انجام شده و امسال نیز در تلاش هستیم در کنار اعزام دو هزار نفر از ساوجی‌ها به مرقد مطهر امام راحل، رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی متعددی در شهر و روستا‌های این شهرستان انجام شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: صبح روز ۱۴ خرداد کاروان‌ها از مقابل مساجد و پایگاه‌های بسیج عازم تهران می‌شوند.

مهدی تصریح کرد: علاوه بر اعزام به صورت کاروانی، تعداد زیادی از گروه‌های خودجوش مردمی با وسایل نقلیه شخصی نیز در این آئین شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: در همان روز‌های ابتدایی ثبت نام ظرفیت اتوبوس‌ها تکمیل شد و در حال پیگیری برای افزایش ظرفیت اعزام هستیم.

مهدی با اشاره به اینکه امسال اعزام کاروان راهیان نور یکی از اولویت‌های دستگاه‌های فرهنگی است، بیان کرد: سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ نفر از این شهرستان در قالب بسیج اقشار و دانش‌آموزان به راهیان نور اعزام شده‌اند و امسال نیز تلاش داریم که همین تعداد اعزام شوند.


انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *