برخی در دولت می خواهند پوست خربزه زیر پای رئیس جمهور بیندازند/ نمی شود با دیکتارتورهای حقیر وفاق کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که منشا اختلاف افکنی در کشور بودند و کسانی که در کشته شدن مردم در اغتشاشات و فتنه نقش داشتند نمی توانند شعار وفاق را عملیاتی کنند.

به گزارش نارخبر؛علیرضا سلیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به برخی انتقادات مسئله دار در سطح مدیران میانی دولت گفت: وفاق محور می خواهد و باید روشن شود که محور این وفاق چیست و قرار است حول چه کسی این وفاق صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه واژه وفاق بسیار گسترده است و باید حدود و سقور آن روشن شود ادامه داد: اینکه در دولت از سلایق مختلف مسئولیت بگیرند امری عقلانی است اما باید این را در نظر داشت که کشور قانون دارد و درباره منع واگذاری مسئولیت به برخی صراحتا تکلیف را روشن کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب هم در دیدار بارها خطاب به دولت تاکید کردند افرادی که در فتنه فعال بودند خط قرمز دولت باشند، عنوان کرد: آنطور که آقای پزشکیان را از دوران نمایندگی می شناسیم، ایشان نسبت به صحبت های رهبری حساسیت دارد اما به نظر می رسد برخی در دولت می خواهند پوست خربزه زیر پای رئیس جمهور بیندازند.

معرکه گردانان اغتشاشات نمی توانند شعار وفاق را عملیاتی کنند

سلیمی با اشاره به اینکه برخی در دولت نمی خواهند شعار های آقای پزشکیان عملی شود، تصریح کرد: کسانی که منشا اختلاف افکنی در کشور بودند و کسانی که در کشته شدن مردم در اغتشاشات و فتنه نقش داشتند نمی توانند شعار وفاق را عملیاتی کنند.

وی با اشاره به اینکه هر فردی که چارچوب های قانونی را دارد می تواند در دولت خدمت کند، ادامه دارد: معرکه گردانان برخی حوادث در کشور که به عنوان ابزار دشمن نقش آفرینی کرده و علیه نظام اتهام پراکنی کردند نباید روی کار باشند زیرا به وفاق ملی لطمه می زنند.

این نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه به موضوع نامه فائزه هاشمی از زندان نیز اشاره کرد و گفت: خانم فائزه هاشمی در نامه اش خود و همفکرانش را طبل تو خالی و دیکتاتور خواند آیا می توان با دیکتاتورها وفاق کرد؟!

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *