تعطیلی پنجشنبه ها تا پایان تیرماه ادامه دارد/نسبت به سرعت کم اقدامات بانک کشاورزی نقدهایی وجود دارد

مخلص الائمه گفت: متاسفانه نسبت به سرعت کم اقدامات بانک کشاورزی نقدهایی وجود دارد که لازم است به جهت حمایت از صنعت کشاورزی و دام و طیور، روند کار پرداخت تسهیلات تسریع و تسهیل شود.

به گزارش نارخبر به نقل ازدیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه در شصت و پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی گفت: متاسفانه به دلیل اینکه نظام قانون گذاری کشور علمی نیست سلسله قوانینی تصویب می شود که در واقع می توان از آنها به عنوان قوانین وصله پینه ای یاد کرد.

مخلص الائمه اظهار کرد: گاهی قانون به آن شکل که باید از اهداف تولیدی کشور حمایت کند، پشتیبانی نمی کند و به عنوان مثال مقرر بود در قانون هدفمندی، یارانه یک پنجم به مردم داده شود و باقی وارد عرصه تولید شود، اما ۱۰۰ درصد یارانه صرف پرداخت نقدی شد و تا زمانی که نظام قانون گذاری به شکل ریشه ای اصلاح نشود، روال و وضعیت قوانین چنین خواهد بود.

وی ادامه داد: جای تعجب است که در استان کارشناس امکان سنجی طرح های اقتصادی در دسترس نیست، برای این امر باید نرم افزار تولید و آموخته شود و قطعا اتاق بازرگانی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی می توانند به این امر وارد شوند که اشتغالزایی هم به دنبال خواهد داشت.

استاندار مرکزی بیان کرد: دعوت از میهمانان ملی در جلسات شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت به شکل حضوری و مجازی یک ضرورت مهم است.

مخلص الائمه گفت: متاسفانه نسبت به سرعت کم اقدامات بانک کشاورزی نقدهایی وجود دارد که لازم است به جهت حمایت از صنعت کشاورزی و دام و طیور، روند کار پرداخت تسهیلات تسریع و تسهیل شود.

وی ادامه داد: دستگاه های دولتی علاوه بر حضور در جلسات کارشناسی، اگر به ایرادی واقف شدند، باید گردش کار صورت گیرد و موضوعات به سرعت منتقل شود، نباید منتظر برگزاری جلسات و تصمیم گیری در جلسات بود.

وی خاطرنشان کرد: احتمال دارد که تعطیلی پنجشنبه ها تا پایان تیرماه ادامه یابد، اما دستگاه هایی مثل گمرک، اداره کل امور مالیاتی و … به شکل چند شیفت فعال باشند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *