بهره‌برداری از پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری ۳۰ معبر شهری در ساوه

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ساوه از زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت 30 معبر شهری در نقاط مختلف شهر بهره‌برداری شد.

به گزارش نارخبر به نقل از خبرگزاری فارس ، ظهر امروز در مراسمی با حضور شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه از زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت ۳۰ معبر شهری در نقاط مختلف شهر بهره‌برداری شد.

شهردار ساوه در این مراسم با بیان اینکه نگاه ویژه در دوره جدید اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر است، گفت: پروژه‌های نیمه کاره‌ای که از سنوات قبل بر زمین مانده نیاز به توجه جدی برای تعیین تکلیف و تلاش برای اتمام دارد. 

امیررضا یوسفیان افزود: وضعیت درآمدی شهرداری‌ها بدلیل مباحث مختلفی چون مسائل اقتصادی و تورم دچار مشکل شده و وصول عوارض شهرداری‌ها نیز با چالش‌های زیادی روبروست.

وی مردم را سهامداران اصلی شهر دانست و با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری آنان برای پیشبرد اهداف شهر بیان کرد: مردم ساوه با تعامل و همکاری با مجموعه مدیریت شهری می‌توانند کمک شایانی در پیشبرد خدمات شهرداری داشته باشند و شهرداری نیز تلاش می‌کند تا آنچه در شان مردم ساوه است عملیاتی کند. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بودجه پیش بینی شده سال ۱۴۰۱ سعی شده به دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم توجه شود تا به یک توسعه شهرداری پایدار برسیم. 

وی مهم‌ترین اولویت را اتمام طرح‌های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: اتمام ساختمان نیمه کاره شهرداری ساوه و پردیس سینمایی از مهم‌ترین این طرح‌ها هستند و باید با ابتکار عمل مدیران و کارکنان موضوع ساماندهی و پرداختن به اتمام طرح‌ها در دستور کار قرار بگیرد. 

یوسفیان خاطرنشان کرد: نگاه ما در بودجه سالجاری در کنار اتمام طرح‌های نیمه تمام بحث نگهداشت شهر است که بخشی از این امور بصورت نقدی تحت عنوان عوارض پرداختی توسط مردم و بخشی نیز از املاک و مستغلات و مصوبات کمیسیون ماده ۵ تامین خواهد شد. 

وی گفت: حمل و نقل شهری ساوه، بحث مدیریت پسماند، مبلمان شهری، فضای سبز و مطالعات مرتبط با حوزه مختلف مدیریت شهری مثل فرهنگی و اجتماعی نیز در دستور کار برای تحقق قرار دارد. 

گفتنی است آیین بهره برداری از پروژه زیرسازی، جدول گذاری  و آسفالت ۳۰ معبر خاکی ساوه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان صبح امروز بصورت نمادین در بلوار امام حسین (ع) شهرک علوی ساوه انجام شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *