۹ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

قربانی گفت: بر اساس رنگ بندی شهرستانهای استان مرکزی از ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۹ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

«یاسر قربانی» با اشاره به اینکه بر اساس رنگ بندی شهرستانهای استان مرکزی از ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۹ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ۹ شهرستان اراک، تفرش، دلیجان، آشتیان، خمین، ساوه، شازند، فراهان، محلات در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: بر این اساس ۲ شهرستان کمیجان و خنداب نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان زرندیه نیز در وضعیت زرد قرار گرفته است، ادامه داد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه برای جلوگیری از شیوع گسترده این ویروس است.

قربانی با اشاره به تغییر در رنگ بندی شهرستانهای استان نیز گفت: شهرستان های آشتیان، شازند، ساوه ، فراهان، خمین از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده اند که این مهم لازمه رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی را دوچندان می کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه شهرستان زرندیه از نارنجی به زرد تغییر رنگ داده است، بیان کرد: شهرستان محلات از زرد به قرمز و شهرستان خنداب نیز از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است.

این مقام مسئول همچنین به لیست کامل آخرین وضعیت رنگبندی شهرهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰۶ شهر قرمز، ۱۵۶ شهر نارنجی، ۱۷۳ شهر زرد و ۱۳ شهر آبی است.پایان پیام/۱۷۷

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *