افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۲ پروژه با ایجاد ۱۷۷۵ موقعیت شغلی در ساوه

سرپرست فرمانداری ساوه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۲ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیرساختی در این شهرستان بهره‌برداری یا کلنگ زنی خواهند شد.

مهدی الیاسی : برای بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها، بالغ بر دو  هزار و ۸۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای هزار و ۷۷۵ نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی بهره‌برداری از شرکت‌های متعدد صنعتی، احداث فضاهای آموزشی، ورزشی، تفریحی، سبز، درمانی و ساخت مسکن برای نیازمندان و دهک‌های پایین، اجرای خط انتقال برق برای نقاط مختلف شهرستان، گازرسانی، آبرسانی و افزایش زیرساخت‌های مخابراتی و همچنین شروع بکار چند طرح کشاورزی و ابخیزداری و توسعه معابر روستایی را از جمله طرح‌های مهم قابل افتتاح در دهه فجر بیان کرد.  

الیاسی بیان کرد: در تعریف این طرح‌ها، شاخص‌هایی مانند جذب سرمایه‌گذار، محرومیت زدایی، گسترش برخورداری‌های عمومی و عدالت اجتماعی برای رفاه حال مردم در شهر و روستا مدنظر بوده است.

وی در ادامه گفت: ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان ساوه نسبت به برنامه ریزی بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی با محوریت شعارها و عناوین هریک از روزهای این دهه اقدام کرده است.

الیاسی بیان کرد: گلبانگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات فرهنگی ورزشی، نشست‌های بصیرتی با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری، جشن‌های ویژه انقلاب و گلباران مزار مطهر شهدا، سرکشی از محلات و رفع مشکلات شهروندان با تشکیل میز خدمت از جمله مهمترین برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان ساوه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *