تجدید میثاق رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با آرمان های شهدا

حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور که به منظور آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی به اراک سفر کرده با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک بر سر مزار شهدای مدافع حرم و امنیت حاضر شد و مزار شهدا را گلباران کرد.

به گزارش نارخبر؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با حضور در سر مزار مطهر شهدای عملیات بیت المقدس یاد و خاطر شهدای استان مرکزی در این عملیات پرافتخار را گرامی داشت و با تجدید میثاق با آرمان های شهدا بر ادامه مقتدرانه راه و مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد.

گفتنی است در این برنامه حجت السلام والمسلمین موسوی ریاست دادگستری استان مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی ریاست سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح استان، قربانی دادستان عمومی و انقلاب اراک، قاسمی دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین و اعضای شورای قضایی استان مرکزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور را همراهی می کردند.

دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سردار مجیدی ، دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و حضور در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی استان مرکزی از جمله برنامه های مهم رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در استان مرکزی است.

            

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *